1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

sementetrasancosGaliza - Semente Trasancos - Semente Trasancos, um espaço onde os meninhos e meninhas brincam e aprendem imersos na língua galega, leva aberto com actividades diárias este mês de Outubro. Para celebrá-lo, domingo 25 a partir das 17h00 fam umha jornada de portas abertas em que haverá chocolatada, contos, jogos e a atuaçom dos acordionistas Xende e Xalo.


O espaço educativo desta associaçom sem fins lucrativos é porfim umha realidade. Após dous anos de trabalho abre as portas em Sam Mateo (Narom) onde contam com um espaço amplo ao ar livre, umha sala gatronómica e duas salas onde as crianças mexem com liberdade e respeita-se o ritmo de cada umha. Agora, quase um mês depois de abrir as portas, a Associaçom Cultural Semente de Trasancos convida todas as pessoas a umha tarde de merenda e diversom interessadas en conhecer o seu dia a dia. Ainda, encorajam a trazer umha saca com areia a fim de fazer un areeiro para as crianças na imediaçom do centro e assim contribuír a continuar criando este centro de imersom lingüística em constante evoluçom.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.