1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (2 Votos)

240915 agalGaliza - Diário Liberdade - Faltando um mês para a Assembleia, Eduardo Maragoto, membro da atual direçom, apresentou a sua candidatura para presidir a AGAL.


Foto: Conselho da AGAL atual

A principal novidade da proposta programática de Maragoto será a criaçom de umha nova norma escrita reintegracionista que se aproximaria mais do português, abandonando a atual, que a AGAL vem defendendo desde há mais de 30 anos. Umha proposta polémica que já provocou contestaçom na base social da associaçom.

Junto a isso, o novo Conselho propom o desenvolvimento da Lei para o aproveitamento da língua portuguesa e vínculos com a Lusofonia, conhecida como Lei Paz Andrade, assim como "o fomento do reconhecimento entre identidade galega e reintegracionismo".

Junto a Eduardo Maragoto, fam parte da candidatura: Carlos Quiroga, Eliseu Mera, Susana Arins, José Calleja, Jon Amil, Ricardo Fil e Xico Bugueiro, reservando um lugar de "apoio" para os atuais presidente e vice-presidente (Miguel Penas e Valentim Fagim).

A candidatura de Maragoto abriu hoje um espaço virtual para a discussom da sua proposta de criaçom de umha nova normativa, junto a um espaço para admitir outro tipo de propostas para a sua equipa.

Entretanto, sócios e sócias da AGAL convocárom umha reuniom presencial aberta neste mesmo sábado em Compostela, para debater a posiçom do reintegracionismo defensor da atual norma galega reintegracionista, no Centro Social do Pichel às 11h30.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.