1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

cropped logo1Galiza - Semente Compostela - Cursos da Semente para crianças de 2 a 12 anos para o ano 2015 - 2016.


Informaçom dos cursos 2015-16

Semente é uma inciativa social sem ánimo de lucro impulsionada pola Gentalha do Pichel, que pretende conformar junto com outros projetos semelhantes a criaçom da Escola Nacional Galega. Sustenta-se a partir do trabalho, activismo e achegas económicas das familias que participan nel, das socias colaboradas e de outras achegas económicas pontuais de pessoas que acreditam neste espaço transformador.

Os cursos, além de serem um lugar de convívio e aprendizagem som umha ajuda económica para manter o projeto, por isto pedimos o teu compromisso na hora de fazer o pagamento no início de cada mês.
Sem matrícula. Desconto de 2 euros no preço do cursos para pessoas associadas a Semente ou a Gentalha ou que frequentem mais dum curso.

Com inscriçom prévia em info@sementecompostela.com até 28 de setembro. Indicar nome da nena,idade, telefone e se sodes sócias da Gentalha ou da Semente. Dúvidas e esclarecimentos em info@sementecompostela.com ou no 639071186.

* Inglês

Segundas feiras (luns) das 17h às 18h para crianças de 4-8 anos e das 18h às 19h para 9-12 anos na Semente Salvadas. 
Número mínimo de participantes: 10.  Preço 18 euros. Começa 5 de outubro.

Relacionando a aprendizagem do inglês com áreas educativas lúdicas como a música, as cançons e os jogos, as crianças adquirirám conhecimentos dum jeito inovador, criativo e natural com o objectivo de aprenderem esta língua sem grande esforço e de jeito divertido. Xacobe Varela é diplomado em Ciências da Educaçom na especialidade de língua estrangeira e professor da gaita  além de membro de várias formaçons musicais tradicionais.

  • Aula ecológica

Segundas feiras (luns) das 17h às 18h para crianças de 7-12 anos e das 18h às 19h de 3-6 anos  na Semente Salvadas.
Número mínimo de participantes: 8. Preço 18 euros. Começa 5 de outubro.

A aula ecológica é um espaço de trabalho coas maos, um espaço para cuidar o planeta e a nós mesmas. Coas maos na terra, as crianças poderám participar na planificaçom, construçom e gestom colectiva dum pequeno horto ecológico.  Dum jeito lúdico e criativo, aprenderemos a escolher sementes, fertilizar a terra, pôr e cuidar as nossas plantas e aproveitar os seus fruitos e folhas. Por outro lado, e já com as maos nos plásticos, tecidos e refugalhos que nom empregamos, fabricaremos matérias primas que empregam amiúdo as crianças (plasticina, por exemplo) assi como brinquedos e alguns dos materiais necessários para o horto ecológico. Sandra Vázquez, da cooperativa Educultoras, cursou o primeiro ciclo de Ciências Ambientais e depois o Grau de Magistério em Educaçom Primária. Interessada pola ecologia desde bem cativa, participa em associaçons de proteçom do meio e achega a sua experiência como mestra e como cuidadora da sua própria horta.

* Dança tradicional 

Segundas feiras (luns) das 19h às 20h para crianças de 7-12 anos e terças feiras das 17h às 18h para crianças de 3-6 anos inciaçom e das 18h às 19h aperfeiçoamento 3-6 anos na Semente Torreira. 
Número mínimo de participantes: 10. Preço 18 euros. Começa 5 de outubro para crianças de 7-12 e dia 6 para crianças de 3-6 anos.

O objetivo do curso é espertar nas crianças, de maneira lúdica, o gusto e a curiosidade pola aprendizagem da dança e o baile tradicional galego, gerando novas formas coreográficas adaptadas às possibilidades do grupo em funçom da idade, e sem deformar o seu estilo original. Para isto, trabalharám-se os diferentes ritmos e as coreografias próprias da música galega com perspetiva de género, a expressom corporal ou a orientaçom espacial a respeito do próprio corpo e o das e dos demais. A dança, o movimento e o gesto utilizarám-se como recursos para expressar e comunicar emoçons, mensagens singelas e como forma de relaçom social. Além disto, neste obradoiro, o baile e a dança serám o pretexto para trabalhar alguns aspectos das diferentes áreas do currículo: matemática, línguas, conhecimento, ciências socias e naturais e educaçom artística. Marta Otero, mestra espespecialista em educaçom musical, monitora de tempo livre e bailadora tradicional.

* Música tradicional.

Terças feiras (martes) das 19 às 20h para 3-6 anos na Semente Torreira.
Número mínimo de participantes: 10. Preço 18 euros. Começa a 6 de outubro.

Este curso nasce com a intençom de sensibilizar as crianças com a música tradicional desde umha perspectiva lúdica. Darám-se a conhecer os diferentes instrumentos da música galega e as possibilidades de cada um, assi como os distintos ritmos, letras e melodias que conformam este estilo através dum repertório cuidadosamente seleccionado e adaptado ao grupo e idades das alunas. A música tradicional galega será também o pretexto para ensinar linguagem musical. O curso será ministrado por Xacobe Varela, mestre de língua estrangeira (inglês), gaiteiro e membro de vários grupos de música tradicional e Marta Otero, mestra, especialidade em educaçom musical, monitora de tempo livre e pandeireteira e bailadora de tradicional.

* Enredando com a comida.

Quartas feiras (mércores) das 18h às 19h30 de 3-6 anos e quintas feiras das 17h às 18h30 de 7-12 anos. 
Numero mínimo de participantes: 5. Preço 18 euros. Começa 7 de outubro para 3-6 e 1 de outubro para 7-12 anos.

Quando umha meninha enreda com a comida, come mais e melhor. Aproveitando a horta, iremos espreitar o que nos dá a terra em cada estaçom.  Apanharemos o que houver, poremos nome às cousas apanhadas e perguntaremos as suas características.  Depois iremos vendo que podemos fazer na cozinha para elaborarmos pratos agradáveis à vista e ao gosto. Ursia Gago criou-se na Ria de Arousa. Com 10 anos começou a ajudar na cozinha a sua mae, que levava umha casa de jantar em Carril. Foi ali onde aprendeu as técnicas básicas de preparaçom dos nossos produtos. Ao longo da sua vida profissional, quando o teatro nom lhe dava os ingressos suficientes para manter-se,  tivo que trabalhar em diferentes negócios de restauraçom onde espertou de novo o seu amor polos fogons e descobriu que também na cozinha havia Arte.

* Circo.

Quartas feiras (mércores) das 18h às 19h Pré-circo para crianças de 2-3 anos e quintas feiras das 17h30 às 18h30 Circo para crianças de 4-6 anos na Semente Torreira.

Numero mínimo de participantes: 5. Preço 18 euros. Começa a 7 de outubro para grupo de 2-3 e 1 de outubro para o grupo de 4-6 anos.

O circo é antes de mais umha atividade lúdica e divertida. Através do jogo trabalharemos a manipulaçom de objetos, coordenaçom, equilíbrio e a acrobácia. Com o clown e a risa introduziremos a coperaçom grupal, o trabalho de equipa. Os objetivos deste curso som introduzir a criança no mundo do circo dum jeito progressivo, divertido e sobretodo respeitando o ritmo individual. Natalia Outeiro é palhassa há mais de 10 anos, com experiência nas artes circenses, e colaboradora da associaçom de circo Circonove em Compostela. Estudou Circo na escola de Buenos Aires “Circo Criollo” e teatro na escola de Santiago “Espacio Aberto”.

* Teatro.

 Quartas feiras (mércores) das 17h às 18h para crianças de 3-12 anos  na Semente Torreira.
Número mínimo de participantes: 5, Preço 12 euros . Começa a 7 de outubro

O teatro é jogo, e ninguém sabe mais disso do que as crianças.  Nom tenhem as limitaçons nem barreiras das adultas para deixarem voar a sua imaginaçom e o seu corpo.

O teatro é também relaçom com o entorno, com os outros, com umha mesma e escuita ativa. Atuar é un processo em que se desenvolvem todas as capacidades comunicativas: expressom oral, corporal e sensorial. Ursia Gago é atriz. Começou a sua andadura profissional da mao de Roberto Vidal Bolanho. Estudou teatro na escola Espazo Aberto com Carlos Neira onde também começou a transmitir a sua paixom pola cena aos mais pequenos. A sua experiência profissional em cima dos cenários e na docência em matéria teatral avalam-na.

* Contos ilustrados.

Terças feiras (martes) das 18h às 19h30 para crianças de 2-3 anos com mae-pai  na Semente Torreira.
Numero mínimo de participantes: 8. Preço 18 euros.Começa a 6 de outubro.
Trata-se dum curso de criaçom de pequenos e únicos livros ilustrados, dirigido a crianças de 2-3 anos acompanhadas das suas respetivas progenitoras. Ministrado por Soninha García, diplomada em Magistério Musical e formada em artes e ofícios, nas escolas Mestre Mateo, Antonio Faílde e Pablo Picasso. Esta ilustradora e artista plástica, agochada trás o nome de “ Pota Cromática”, leva a cabo  o seu labor docente dando cursos e obradoiros artísticos infantis e juvenis em escolas e associaçons, desde o ano 2003. Forma parte da Cooperativa Cultural 7H em que realiza projetos coletivos em múltiplos ámbitos. Este curso consiste em narrar e interpretar histórias, cantigas escuitadas algures, sonhos, lendas… textos que incitem os participantes a ilustrarem mediante imagens, formas e cores com diferentes técnicas. Os principais objetivos som que os participantes desfrutem do processo e que se sintam orgulhosos dos contos criados por ambos.

* EmocionArte.

Quartas feiras (mércores) das 18 às 19h de 7-12 anos e quintas feiras das 18h30 às 19h30 de 3-6 anos  na Semente Torreira.
Numero mínimo de participantes: 5. Preço 18 euros. . Começa a 7 de outubro para crianças de 7-12 anos e a 1 de outubro para as de 3-6 anos.

A partir do trabalho com diferentes expressons artísticas da nossa cultura (literatura e artes plásticas), as crianças poderám apreender e interpretar a realidade que os rodeia assim como entender e gerir as suas próprias dinámicas e emoçons. Deste modo, um poema de Manuel María ou um quadro de Leandro Lamas servirám como ponto de partida para, dumha perspetiva lúdica e adaptada à idade das crianças, trabalhar de jeito integrado os aspetos emocionais, sociais, sensoriais, psicomotrizes e culturais de cada umha delas. Paulinha Louzao (da cooperativa Educultoras), técnica de educaçom infantil e monitora de ócio e tempo livre, conta com ampla experiência no setor educativo infantil. Pessoa dinámica e com grande empatia, adora as artes plásticas e a possibilidade de criar espaços sugestivos para a criatividade, a gestom das emoçons e o jogo das cativas.

* CativArte.

Quinta feira (xoves) das 18h30 às 19h30 para 2-3 anos  na Semente Torreira.
Número mínimo de participantes: 6. Preço 18 euros.Começa a 1 de outubro.

Neste obradoiro poderás pintar, desenhar, bailar, cantar, modelar, sentir, observar e conhecer outros artistas. É um obradoiro de artes plásticas, com crianças de 2 a 3 anos e os seus acompanhantes, para sentir, criar, descobrir e brincar com as artes através da experimentaçom dos sentidos: observando, tocando, escuitando, saboreando, cheirando, manipulando. A professora será Mirari Urruzola, membro da companhía Teatro Babaluva onde produz espetáculos de monicreques para público infantil. Trabalha na construçom de monicreques e decorados e como atriz-manipuladora. Como docente realiza umha grande variedade de obradoiros de Artes plásticas dirigidos a nenas, nenos, famílias e educadores.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.