1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (4 Votos)

assGaliza - Diário Liberdade - AGIR, Comités e Liga Estudantil Galega apresentárom nesta quarta-feira em Compostela o processo que deverá levar à constituiçom de umha nova entidade estudantil unitária na Galiza.


O processo de unidade tenciona ir além da soma das siglas inicialmente envolvidas, incorporando estudantes alheios às três formaçons (a independentista AGIR e as nacionalistas Liga e Comités), dando continuidade a umha dinámica unitária que já venhem ensaiando nos últimos anos.

A nova entidade terá como ámbito de atuaçom os diferentes níveis de ensino (médio, formaçom profissional e superior), com uns princípios abertos que a situarám no campo da esquerda nacional e permita constituir-se em principal referente da auto-organizaçom estudantil na Galiza.

Para isso, anunciárom que o processo será prolongado, evitando precipitaçons, inclusive na sua definiçom ideológica, que por enquanto carece de perfis claros, para além de se situar no campo popular, de esquerda e antipatriarcal, bem como na inequívoca defesa do ensino público. Em breve serám constituídas "assembleias de base" para debater os conteúdos e os perfis da nova entidade, num processo aberto, demorado e sem prazo marcado para a sua culminaçom.

Como ponto de partida, situam também a luita contra a precariedade a que as e os jovens se veem abocados na saída do sistema educativo atual, assim como o caráter público e "enraizado no País" do sistema educativo que defendem.

Eis o vídeo da conferência integral, filmada polas companheiras e companheiros de GZVídeos:

 


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.