1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

260515 revalidasGaliza - AGIR - Os próximos dias 27 e 28 deste mês, implantam-se em 3º de primaria umhas provas de avaliaçom individualizada, as quais serám o preâmbulo das revalidas, provas que será necessário ter aprovadas para aceder ao titulo da ESO e Bacherelato.


Este sistema de revalidas só leva a criar um sistema educativo competitivo, classista e segregador, respondem a conformar um ranking de centros segundo os resultados destas avaliaçons. Aparte da tremenda pressom que é para um aluno ou aluna de 8 anos submeter-se a umha prova na que o temário é-lhe bastante desconhecido por nom estar ainda adaptado à nova lei de educaçom.

As revalidas e a LOMQE ao completo, brilham pola ausência de todo valor pedagógico e educativo próprio dum sistema de ensino de qualidade.

Por todo isto e por mais, desde AGIR chamamos a apoiar as iniciativas propostas pola Plataforma Galega em Defesa do Ensino Público, acudindo à concentraçom convocada o 27 de maio às 11:30 horas diante da Conselharía de Educaçom e animando às familias a que desdenhem estas probas nom enviando esse dia os seus filhos ou filhas ao centro ou entregando à direçom um escrito amossando o seu rexeitamento.

Nom à LOMQE! Nom às revalidas!


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.