1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

200515 textoGaliza - Ceivar - Durante o Dia das Letras Galegas várias mobilizaçons decorrérom por todo o País. Assim mesmo, desde os dias prévios houvo diversas iniciativas populares para fazer algo significativo numha data tam assinalada.


 Umha delas foi a que organizou o centro social A Gentalha do Pichel (Compostela) na que pendurárom umhas linhas escritas pola presa independentista Maria Osório desde a prisom de Mansilla de las Mulas (Leom).

Desde o Organismo Popular Anti-repressivo CEIVAR parabenizamos às/aos picheleiras/os por esta fermosa iniciativa e também lembramos às pessoas que fôrom levadas ante um tribunal por defender o nosso idioma. A sentença polo juízo "Galicia Bilingüe" ainda nom foi emitida mas estes militantes estám expostos a graves sançons económicas e incluso um deles a risco de entrada na cadeia. Vaia para eles novamente a nossa solidariedade.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.