1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

16296491339 e8a24a6fb6 zGaliza - Diário Liberdade - Em Compostela, Corunha, Ferrol, Lugo, Ponte Vedra, Riba d'Eu e Vigo.


Foto de Galiza Foto (cc by-nc/2.0/) - Manifestaçom polo galego em Compostela.

A plataforma Queremos Galego convocou mais um ano mobilizaçons no Dia das Letras Galegas para reclamar um maior uso e proteçom do idioma, permanentemente agredido polas autoridades espanholas e as suas sucursais autonómicas.

Tal como tem acontecido noutras ocasions em proximidade de citas eleitorais, a plataforma de defesa do galego - vinculada à UPG, corrente maioritaria no BNG - prescinde de umha grande mobilizaçom em Compostela e convoca mobilizaçons em sete localidades da Galiza. Queremos Galego fai a sua convocatória em solitário, também coincidindo com o acontecido no passado nas datas prévias a eleiçons de diferentes níveis, sem esperar umha possível unidade de açom com todas as outras entidades de defesa e promoçom da língua e cultura da Galiza.

Alguns coletivos habitualmente participantes no Bloco Laranja sim participarám nas convocatórias de hoje. É o caso da Fundaçom Artábria, que realizará umha ruada própria polo bairro ferrolano de Canido, galeguizando o nome de várias ruas e visibilizando um bloco laranja que irá confluir na concentraçom de Queremos Galego. Também em Compostela e na Corunha haverá presença do Bloco Laranja.

Em Compostela, mais umha vez, sabotagem da Cámara Municipal

A Cámara Municipal de Compostela, dirigida polo galegófobo Partido Popular, tentou, mais umha vez, sabotar a mobilizaçom em favor do galego. Nom é umha novidade, já que é a estratégia seguida na prática totalidade das manifestaçons populares desde que o PP acedeu ao mando da capital da Galiza por 11 votos de vantagem em 2011.

O governo municipal nom autorizou o uso de umha tomada elétrica na praça das Pratarias para poder usar a megafonia para dar leitura ao manifesto da convocatória. Para o Presindente de Queremos Galego, Marcos Maceira, "dá vergonha alheia que ao alcaide da capital de Galiza lhe doia tanto que a gente se expresse em favor do seu idioma".

Galego, garantia de futuro

"Galego, garantia de futuro" é a legenda escolhida para a mobilizaçom de hoje, e titula o manifesto ao que se dará leitura no final das mobilizaçons, e o qual pode ser lido e assinado no blog de Queremos Galego.

Compostela, Corunha, Ferrol, Lugo, Ponte Vedra, Riba d'Eu, Vigo

As mobilizaçons de Queremos Galego neste 17 de maio de sairám às 12:00 em todas as localidades - exceto em Lugo, às 11:30, com os seguintes pontos de partida:

Vigo: Via Norte com Urzaiz.

Compostela: Praça das Pratarias.

Ferrol: Praça do Cruzeiro (Canido)

Corunha: Teatro Rosalia (Rego da Água)

Ponte Vedra: Praça da Peregrina

Lugo: Praça Maior

Riba d'Eu: Quatro Ruas


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.