1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

090515 17.redimensionadoGaliza - Diário Liberdade - O Blog da Gentalha do Pichel apresentou o cartaz e programaçom da sua já tradicional Festa do 17, dedicada à reivindicaçom popular do direito coletivo à língua.


"Que a minha mae e a minha filha falem a mesma língua" é título desta nova ediçom da já consolidade Festa da Língua, que o reintegracionismo de base organiza em torno do 17 de maio cada ano.

Desta vez, a Gentalha coorganiza os dous dias de atividades com Semente, AGAL, CSA de Sar, CSO Escárnio e Maldizer e Itaca. Palestras, concertos, bicicletada... numerosas iniciativas para reivindicar o idioma nacional na capital da Galiza.

Os atos começam na sexta-feira dia 15, com umha mesa redonda centrada na atividade editorial da editora Através, ligada à AGAL.

No mesmo dia, às 21h30, haverá umha ceia e concertos no Centro Social Escárnio e Maldizer.

Já no sábado, umha marcha de bicicletas partirá às 11 horas da Alameda, para visibilizar a reivindicaçom lingüística de maneira lúdica. Ao meio-dia e meio, será realizado um mural coletivo na praça da Quintá, antes da sessom vermu com a 'dj 17 de maio' no Centro Social o Pichel. A seguir, no mesmo local, jantar seguido de cantos tabernários.

Às 18 horas, na praça do Pam, a 'foliada dos curso' e às 12h30, ceia no CS o Pichel.

O fim de festa começa polas 20 horas no mesmo local, com The Tetas Van e Nao, advertindo as entidades organizadoras sobre a lotaçom limitada do Pichel.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.