1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

24mGaliza - AGIR - Esta terça-feira 24 de Março o estudantado da Galiza voltamos a estar chamad@s a sair às ruas do nosso pais.


 Voltamos berrar contra Espanha, o capital, o patriarcado e o seu modelo de ensino. Em especial contra o decreto do 3+2, parte da estratégia universitária 2015, umha das muitas medidas que pretendem converter as nossas universidades num apêndice mais dos mercados, ao serviço da grande burguesia. Fazendo da universidade e do nosso ensino um espaço mais elitizado e privado, ao que só poderám aceder aqueles e aquelas estudantes com maiores capacidades económicas ficando fora as e os estudantes procedentes de camadas populares.

Desde AGIR chamamos a secundar a greve e participar nas manifestaçons unitárias nos cortejos da esquerda independentista revolucionária. Temos claro que contra Espanha, o capital e o patriarcado só se pode luitar desde posiçons revolucionárias e independentistas. Nom cabe dilaçom, o nosso inimigo é o estado Espanhol, seja qual seja o seu governo, se queremos um ensino verdadeiramente galego, publico, democrático, antipatriarcal e de qualidade, só o poderemos conseguir no marco dumha Galiza ceive, socialista e feminista.

Este 24 de Março participa com o estudantado da esquerda independentista!

Luita polos teus direitos!

Nom ao 3+2!

Lugares de saída das manifestaçons, todas partirám às 11:30:

Ferrol: Prédio da Junta

Corunha: Praça de Ponte Vedra

Compostela: Alameda

Lugo: Prédio dos Sindicatos

Ourense: Chefatura Territorial de Educaçom

Ponte Vedra: Praça da Peregrina

Vigo: Praça América


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.