1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

24Galiza - AGIR - As organizaçons de estudantes galegas convocam umha nova jornada de greve para 24 de março, contra o aumento de taxas, privatizaçom e elitizaçom do ensino no nosso país.


Reproduzimos a seguir o comunicado conjunto de AGIR, Comités e LEG:

Convocada greve no ensino contra o 3+2

Numha nova forma de privatizaçom da universidade pública o governo do Partido Popular quer implantar o 3+2. Umha forma de lhe dar às universidades privadas a licença de implantar este sistema, podendo ter ofertas muito mais flexíveis, mentres que as universidades vem-se obrigadas a umha reestruturaçom completa com um custo económico inviável para a situaçom económica na que se encontra o ensino público.

Com um sistema educativo a cada vez mais debilitado, com menor financiamento e maior investimento do capital privado esta-se-lhe a dar ao poder financeiro a capacidade de poder intervir diretamente na nossa educaçom. Desta forma, as universidades passarám ser um campo de provas do capital para controlar a classe trabalhadora e criar mao de obra barata

O estudantado está a ser expulso do ensino superior mediante o encarecimento das taxas universitárias à vez que aumentam os recortes em bolsas provocando isto a impossibilidade de muitas galegas e galegos o direito de se formarem. Agora, com o novo modelo encarecera-se ainda mais o preço total dos estudos, com o único objetivo de que cheguem à universidade aquelas pessoas cujas famílias se puiderem permitir o que se está a converter num luxo.

É assim como as estudantes de ensino médio vem reduzida a possibilidade de poderem estudar na universidade pública por estar esta a se tornar um privilégio. Estudantes que, além do preço da universidade, tenhem que ter em conta a vida fora do fogar familiar sem a ajuda das instituiçons. Todo isto com um sistema que impossibilita a compatibilidade dos estudos superiores com trabalhos que, no caso da gente nova, podemos assumir como precários.

O 3+2 profunda nos falsos mitos que começárom com Bolonha. Venderom a especializaçom e empregabilidade, e para a maioria do estudantado isso traduziu-se em elitizaçomn e precariedade. Aquelas que poidam pagar um mestrado terám trabalho na empresa privada que o oferte, e a maioria, as que só poidam pagar os 3 anos de grau, terám na mao um título inservível com o que aceder a um trabalho precário.

É por isto que, desde as organizaçons estudantís da esquerda nacionalista e independentista queremos chamar todo o estudantado galego a luitar contra esta nova reforma de desmantelamento do ensino público e precarizaçom da mocidade galega, e pular por um ensino verdadeiramente público, galego, democrático e anti-patriarcal, baleirando as aulas o vindouro 24 de março enchendo as ruas numha jornada de greve para demonstrar a nossa oposiçom a esta reforma.

Comités, Agir e Liga Estudantil Galega


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.