1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

081015 ferreiroGaliza - Briga - A presença na Corunha dalguns dos ladrons mais conhecidos do planeta, junto com as autoridades mais corruptas e visíveis do antidemocrático reino de Espanha, recebidos com honores polo concelho rebelde do “99%” e apoiado por IU, Podemos, Anova ou CxG, coloca a importante questom das alegadas limitaçons das instituiçons para fazer desde elas oposiçom ao sistema.


Nós, que acreditamos na concorrência eleitoral das instituiçons burguesas para aproveitar as suas possibilidades, renegamos de qualquer neutralidade das mesmas. Doutro jeito, nom poderíamos nunca apostar em participar delas. Ao igual do que nós, centos de pessoas e alguns coletivos cidadanistas e políticos tenhem-se erigido em valedores dos interesses populares acreditando na participaçom eleitoral. E alcançando numerosos governos locais com bastante sucesso, também aqui na Corunha.

Política de gestos: receber e aplaudir a presença na cidade do patrom da construçom mexicana e segunda fortuna do mundo Carlos Slim, o patrom de Inditex que escraviza polo planeta tudo, Pablo Isla, ou o papá de Telefónica César Alierta, que tantos conflitos laborais provocou na sua filial de Atento na cidade. Junto com o rei nomeado polo seu pai, Felipe VI, o presidente do governo mais mafioso e antipopular Rajói, etc…

Mais estridentes ainda som as declaraçons interclassistas do alcaide Xulio Ferreiro, apelando a nom se sabe quê conceito burguês de “cidade de vanguarda” por este encontro da Confederación Española de Ejecutivos y Directivos. Ou recorrer a eufemismos e verborreia julgando o mérito de reunir “em pé de igualdade” (sic) os diversos setores da cidadania com o comum fim do benestar. (?¿?¿?)

Xulio Ferreiro deve saber quem som seus aliados. Nós já o sabemos. E preferimos ser pouc@s e com menor influência a fomentar entre a juventude “papilhas” inteletuais que mantenham @s trabalhadores/as da Corunha e da Galiza numha eterna paz social que só significa mais miséria para nós e mais riqueza para os de sempre.

Apoiamos todas as convocatórias e formas de resposta que esse dia se produçam para mostrar o nosso ódio de classe e rechaço total a este passeio de ladrons e escravagistas.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.