1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

250210_xenofoba.jpgDL - A dirigente de UPyD aplicou, numha entrevista no canal CNN+ e em resposta ao jornalista Iñaki Gabilondo, o termo "gallego" de forma despectiva para desqualificar o presidente do governo espanhol, Rodríguez Zapatero. 


Tendo em conta que Zapatero nom é galego, o uso desse "insulto" por parte da política populista espanhola evidencia a sua visom globalmente negativizadora do nosso povo e da sua própria existência. Revela o carácter xenófobo de Díez e do seu partido. 

Nom é a primeira vez que Rosa Díez mostra o seu profundo desprezo pola Galiza e todo o que representa. Anteriormente tem falado do nosso idioma como sendo causa do fracasso escolar, por exemplo, ou mesmo a utilizaçom do mesmo vocábulo "gallego" como característica negativa de Núñez Feijó e do próprio Mariano Rajoi.

Significativo, também, o silêncio de Iñaki Gabilondo, que confirma a normalidade com que as elites espanholas desqualificam a condiçom nacional galega e como alguns significados líderes de opiniom se gabam das suas atitudes xenófobas em relaçom à Galiza. Um bom exemplo é a própria Díez, que ocupa as primeiras posiçons na avaliaçom pública dos políticos em diferentes inquéritos de opiniom.

Tendo sido recriminada pola sua atitude racista noutras ocasions, tanto Rosa Díez como o seu partido tenhem-se negado a qualquer rectificaçom, reafirmando-se na mesma linha agressiva quando se lhes apresenta a oportunidade, como aconteceu ontem mesmo.

O partido de Díez foi, com o PP, Falange e Ciudadanos de Cataluña, um dos apoiantes da marcha contra o galego de 8 de Fevereiro de 2009 em Compostela, que acabou com quase vinte galegos e galegas detidas por sair à rua para protestar contra aquela manifestaçom ultra convocada por Galicia Bilingüe.

Pode escuitar-se o momento em que "insulta" Zapatero neste áudio de 20 segundos:

{youtubejw}Ay-kolRTxc8{/youtubejw}

A entrevista de Iñaki Gabilondo a Rosa Díez está nestoutro vídeo. As declaraçons xenófobas encontram-se no minuto 5.

{youtubejw}7_2CrYs0VY4{/youtubejw}


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.