1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

nelson santosGaliza - NÓS-UP - A equipa de governo liderada polo corrupto Nelson Santos com a sua maioría no concelho de O Porrinho volta a asfixiar as arcas municipais aprovando no ultimo pleno a privatizaçom do serviço de recolhida do lixo.


Esta decisom é um golpe mais aos serviços públicos que devem ser emprestados polos concelhos para garantir a qualidade dos mesmos.

Após a privatizaçom do mantimento elétrico enchufando a dedo a unha empresa propriedade de um ativo militante do PP cujos veículos participárom na campanha eleitoral das passadas municipais, a privatizaçom da água, dos sumidoiros, do mantimento e taxas de depuraçom que ja supujo um forte incremento nos recibos,foi entrego a Acualia umha empresa que nom é conhecida precisamente polas suas boas práticas noutros concelhos, e que já acarreou inúmeros problemas à populaçom pola precariedade do seus serviços.

Este corrupto e incompetente governo pretende facer-nos acreditar que vamos dispor de um serviço com a mesma qualidade polo mesmo preço. Mas a privatizaçom do serviço do lixo nom só é um engano ao povo, provocará que @s trabalhadores e trabalhadoras vejam reduzido o seu salário e aumento das horas de trabalho, convertendo-se em novos escravos da empresa adjudicatária.

Nom se pode esperar que desde o Concelho defendam os direitos d@s trabalhadores/as quando Nelson e a sua corrupta camarilha está imputada por um delito contra a vulneraçom dos direitos laborais ao sustraer parte da sua nómina e desviá-la para entregar-lhe-la aos enchufados e palmeiros que defendem a sua gestom.

NOM ÀS PRIVATIZAÇONS!
A Assembleia Comarcal de NÓS-UP da Lourinha defendemos a municipalizaçom de todos os serviços públicos porque desde a privatizaçom é sinónimo de empioramento da qualidade, reduz as arcas municipais e encarece as taxas que pagamos por eles.

-Porque as empresas só buscam o seu próprio beneficio e porque a qualidade dos mesmos diminui.
-Porque @s trabalhadores convertem-se em novos escravos atravês de convenios que cortam os seus direitos.
-Porque som ajudicadas mediante escuros concursos amanhados para favorescer a empresas dos amigos.
Porque um governo com três imputados, Nelson Santos, Alejandro Lorenzo e José Manuel Jacobo, nom podem seguir no seu cargo desmontando e vaziando as arcas públicas de O Porrinho.

POR UM GOVERNO AO SERVIÇO DO POVO!


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.