1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

011114 sobGaliza - NÓS-UP - Quando umha pessoa é nomeada alcaide eleito tem baixo a sua influência todas as áreas de poder que podem ser suscetíveis de manipulaçom nos usos que de elas se fam.


A teia de aranha que Nelson Santos, José Manuel Jacobo e Alejandro Lorenzo tecérom atinge urbanismo, emprego, obras, e agora salta a lebre nas dependências da Polícia Local com um registo da Polícia Judicial no que se incautou numerosa documentaçom.

Para ter sob o seu controlo este departamento há que colocar ao frente a umha pessoa submissa e repartir prebendas e sobresoldos com ele e a sua "particular" equipa.

Polícias Locais contrários a estas práticas ja denunciáram ao seu chefe por vexaçons, maltrato, insultos e má gestiom, sob umhas formas ditatoriais conhecidas e padecidas por parte do povo.

O registo das dependências da Polícia Local deriva dos seguimentos feitos aos imputados na operaçom "Multiusos" e dos que se desprendiam algo mais que suspeitas sobre comportamentos delitivos.

Todo isto está relacionado com a retirada de multas a familiares, amigos, filiados e simpatizantes do PP, enquanto o grosso da populaçom temos que pagar de maneira estrita e sem dilaçons quando imcumprimos algunha norma do Código de Circulaçom.

Estas práticas tenhem contribuído à construçom de umha rede clientelar de empresários e da "camarilha" que em cada Pleno mostra o seu apoio incondicional ao corruPPto alcaide. Adesons fanáticas a um Nelson que leva tras de si um rosário de imputaçons por prevaricaçom, suborno, malversaçom de fundos, fraude a trabalhadores/as, falsificaçom de faturas ...

Resulta curioso que a 7 meses das eleiçons municipais saiam vozes discrepantes com estas condutas no seio da equipa de governo numha tentativa de dar a imagem de honestidade e honrados gestores. Mas todas as tropelias e condutas impróprias que saírom à luz nom se figérom com a luz apagada. Estas pessoas ou som cúmprices ou bem olhárom face outro lado.

Esperamos que todo o peso da lei caia com contundência e se faga a justiça que o povo trabalhador do Porrinho espera.

Que todo o roubado seja devolto, até o ultimo céntimo.

De NÓS-UP exigimos que sigam afastados dos seus cargos, nom podemos deixar que este tipo de pessoas nos governem, que o concelho do Porrinho se consolide como um feudo de corruPPtos que nos condena à pobreza, à precariedade laboral e ao desemprego.

NELSON, JACOBO, ALEJANDRO DEMISSOM!

POR UM GOVERNO OBREIRO E POPULAR!

Porrinho, 29 de outubro de 2014


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.