1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

310814 filgueiraGaliza - Diário Liberdade - A aberta contradiçom do BNG entre o que proclama na Cámara autonómica (e na municipal da Corunha) e o que fai (ou nom fai) em Ponte Vedra fica patente nas declaraçons de Miguel Filgueira.


O vereador da "Sanidade Animal" em Pontevedra, Miguel Filgueira, respondeu nos meios de comunicaçom às denúncias espalhadas nas redes sociais pola sua "militáncia" taurina, reconhecendo "umha certa contradiçom" com a sua alegada condiçom de "nacionalista" (galego), mas lembrando que "quando entrei no BNG já era taurino" e que "até agora nom tivem nengum problema interno por isso".

Filgueira é adepto das touradas em Ponte Vedra há 35 anos e reafirma que nom vai renunciar, defendendo que isso "nom afeta em nada o meu desemprenho profissional". O que o vereador do Bloque chama desempenho "profissional" é na verdade a sua militáncia política, juntamente com os postos de responsabilidade que ocupa, incluído o de vereador da "Sanidade Animal" no governo municipal que Lores preside.

O BNG continua a guardar silêncio perante esta "certa contradiçom" do seu representante ponte-vedrês, que se define como "taurino", mas também "profundamente nacionalista e de esquerda", apelando ao facto de ser taurino "desde rapaz" como argumento para manter a tradiçom, que limita ao seu "ámbito pessoal". Incide também em que "em todos os partidos há contradiçons", referindo os casamentos entre pessoas do mesmo sexo na militáncia do PP...

Se bem militantes e simpatizantes do BNG reconhecem a flagrante contradiçom política de manterem um vereador ativamente pró-taurino no governo de Ponte Vedra, nengumha medida foi tomada em relaçom a Miguel Filgueira, "taurino", "nacionalista" e "de esquerda"...

Foto: PontevedraViva


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.