1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

jornalfestasGaliza - NÓS-UP - O serviço municipal de normalizaçom lingüística "Ferrol com língua" converteu-se num serviço de sexo online ao vivo!


NÓS-UP quer denunciar, mais um ano, como o governo municipal de Ferrol, em maos do imputado por corrupçom José Manuel Rei, volta a aproveitar as Festas de Verao do concelho para malgastar o dinheiro público em eventos alheios à nossa realidade cultural e subsidiários da cultura televisiva espanhola.

Nem grupos, nem eventos nem outras iniciativas protagonizadas por artistas de Ferrol, da comarca nem de Galiza. Um quarto de milhom de euros em contratos da cultura-lixo mais paifoca, num programa organizado de costas à rica realidade cultural em música, teatro e todo o tipo de espectáculos que ao longo do ano se desenvolvem por iniciativa de coletivos e pessoas do próprio tecido social da comarca e do País.

Assim de lamentável som, de novo, as Festas organizadas polo PP mediante a imposiçom da sua maioria absoluta. Noutros anos já comprovamos como esses contratos escondiam interesses económicos particulares arredor do próprio PP e dos seus dirigentes. Nada indica que essas práticas nom se repitam desta vez, com a escusa de umhas Festas que voltam a negar a participaçom popular na organizaçom e escolha de conteúdos. É mais fácil levar talhada sendo um reduzido grupo de políticos e as empresas amigas quem organiza.

Três caraterísticas voltam a definir as Festas do PP em Ferrol:

- Imaginário cultural pobre e televisivo espanhol de terceira categoria, isso sim, com grandes somas de dinheiro malbaratadas polos governantes.

- Desprezo absoluto pola cultura e a música feitos na nossa comarca e no nosso país, com umha exclusom praticamente total da nossa língua, o galego.

- Evasom de 210.000 euros entregados a companhias sem nengumha vinculaçom nem com Ferrol, nem com a comarca, nem com a Galiza. O dinheiro público ferrolano volta a ser enviado para fora, em lugar de ser investido na cultura própria e em conteúdos internacionais enriquecedores polo seu valor cultural.

Nom é exagerado afirmar que estamos diante da extensom da corrupçom económica à produçom e à reproduçom cultural. Em lugar de aproveitar as Festas para mostrar ao mundo toda a nossa riqueza cultural, o governo do imputado José Manuel Rei aposta na despersonalizaçom de Ferrol, reduzindo-o, durante a última semana de agosto, a um "canal privado" da pior televisom levada às ruas.

NÓS-Unidade Popular quer concluir este comunicado com umha recomendaçom final: nom entrem na página municipal "Ferrol com língua" (ferrolconlingua.com), tenham em conta que o serviço municipal dedicado à nossa lingua converteu-se num web de sexo online ao vivo. Toda umha metáfora do interesse do PP pola política cultural e lingüística em Ferrol.

Assembleia Comarcal de NÓS-UP em Trasancos
Ferrol, Galiza, 17 de agosto de 2014


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.