1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

270714 corGaliza - NÓS-UP - Mais um ano temos que reivindicar umhas festas plurais, participativas e galegas na Corunha.


O programa das Festas de Maria Pita deste ano oferece poucas novidades positivas a respeito dos programas de outros anos, mesmo poderiamos dizer que é igual no fundamental, pouco importa que à cabeça da Cámara Municipal tenhamos Presidente do PSOE ou do PP.

A chegada de Carlos Negreira à presidência da Cámara supuxo um continuismo indisimulado no que é a política de festejos e espetáculos públicos, se calhar escorando-se mais ainda cara o anti-galeguismo furibundo que sempre condicionou aos sucessivos governos locais à hora de programar. De facto, a vereadora de Cultura já é famosa pola sua expressom "cosas demasiado gallegas", para referir-se a certas atuaçons e atividades que, ao seu entender, nom teriam cabimento no programa das festas.

Como cámbio a destacar, pola primeira vez em muitos anos teremos festas sem feira taurina. Os problemas de viabilidade económica deste evento obrigarom a transferí-lo para o outono, mas é possível que nem se chegue a celebrar. Polo demais, continua-se a dar preponderáncia a artistas foráneos e nom há um só cabeça de cartaz galego; já nem falemos de música feita em galego, que isso nom é progamável numhas festas, segundo entende o governo local.

Continuamos reclamando umhas festas publicitadas em galego, onde se dea maior protagonismo aos e às artistas galeg@s e em especial aos e às artistas locais, onde se poida escuitar música em galego e onde se oferte a locais e visitantes a possibilidade de conhecer manifestaçons e atividades próprias da nossa cultura e tradiçons. Jogos populares, música ou artesania entre outros.

Queremos umhas festas que nos reflictam como povo orgulhoso, nom como umha comunidade servil e colonizada, só preocupada de agradar aos e às turistas, ainda que for importando tradiçons alheias e dando umha cara irreal de nós própri@s.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.