1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

marGaliza - Diário Liberdade - A mobilizaçom convocada para hoje polas Confrarias galegas juntou milhares em Compostela, contra as políticas do PP.


Apesar da chuva, frio e mesmo saraiva, as ruas de Compostela registárom umha importante mobilizaçom contra as políticas neoliberais do PP no setor do mar, com coletivos chegados de diferentes pontos da Galiza costeira.

A tentativa da conselheira das pescas de desativar a mobilizaçom retirando o projeto de lei de aquicultura nom conseguiu o seu objetivo, e o Obradoiro encheu de pessoas e palavras de ordem contras as políticas da Junta e do governo espanhol.

Um mar de fundo de anos de queda da atividade, das áreas de pescas, de desamantelamento da frota, de quotas restritivas, de serviço crescente às transnacionais aquícolas... provocou a resposta de hoje, que deverá ter continuidade para conseguir alguns dos seus objetivos marcados.

"O mar é o nosso futuro" foi a legenda da faixa de cabeça. Cartazes, faixas e palavras de ordem de marinheiros em defesa da frota galega de pesca, através de umha repartiçom justa das quotas, a defesa das pensons dignas, do cerco e a atividade extrativa sustentável numhas rias regeneradas. "Contra a privatizaçom do mar" foi outra das palavras de ordem que sintetizárom o miolo da reivindicaçom massiva de hoje na capital da Galiza.

A reclamaçom de fundo foi que o governo galego se ponha ao serviço do setor na defesa dos interesses produtivos numha Galiza em processo de empobrecimento e carente de mecanismos de autodefesa da sua capacidade de produzir e viver dos seus recursos.

Para além dos trabalhadores e trabalhadoras, entidades ambientalistas somárom-se à mobilizaçom.

Foto: @ngarciafigueira


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.