1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

marsabGaliza - Diário Liberdade - A defesa do setor das pescas é o motivo da manifestaçom convocada pola Federaçom Galega de Confrarias, com saia das 11:30 da Alameda da capital galega.


Numerosas reivindicaçom convergem na convocatória deste sábado. A soluçom para o certo, as quotas, a defsea da pesca artesanal, a regeneraçom das rias galegas, umha lei de aquicultura que responda às necessidades do setor...

Ao que todo indica, a tentativa do governo autónomo do PP de boicotar a convocatória com um anúncio de última hora de retirada da sua proposta de Lei de Aquicultura nom vai conseguir o objetivo e a mobilizaçom poderá ser massiva.

"Em prolo do setor do mar" é o mote genérico escolhido polas confrarias galegas, que defendem a capacidade produtiva de um setor que durante décadas situou a Galiza à frente das pescas a nível mundial, mas que com a entrada na UE viu como perdíamos postos no ranking internacional, desde o 3º à abaixo do 50º.

No que di respeito à aquicultura nas nossas rias, a Junta do PP tenciona entregar a atividade às transnacionais do setor, desarmando mais umha vez o nosso país num setor básico em que poderíamos criar e distribuir umha importante riqueza.

Sindicatos, ambientalistas e outros setores populares manifestárom o seu apoio à convocatória.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.