1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

chuacGaliza - Diário Liberdade - Para hoje ao meio-dia foi convocada umha concentraçom reclamando recursos para evitar que continuem a acontecer abortos sem as devidas condiçons sanitárias.


É no próprio Complexo Hospitalário Universita da Corunha (CHUAC) que estám a realizar-se abortos em condiçons de mínima assistência sanitária às mulheres, segundo denuncia o Centro de Atendimento às Famílias (COF). Trata-se de abortos incluídos nas condiçons previstas pola atual legislaçom espanhola, quer dizer, com risco para a própria mae ou malformaçons fetais.

A COF denuncia a falta de matronas para assistir a parto do feto, já morto, que se realiza em quartos convencionais e sem anestesia. Condiçons precárias que leva as mulheres com possibilidades económicas se deslocarem a Madrid para pagar numha clínica particular.

Para tentar mudar a situaçom, hoje ao meio-dia haverá umha concentraçom às portas do CHUAC, reclamando à gerência do Complexo Hospitalar o fim da vulneraçom de direitos sexuais e reprodutivos das mulheres da área sanitária afetada.

Foto: Elisardojm


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.