1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

080615 violencia maGaliza - Diário Liberdade - O terrorismo machista nom descansa nem no final do ano.


Umha mulher de 69 anos foi assassinada em umha selvagem surra polo seu marido na freguesia de Tameiga, no concelho de Mos, na terça-feira passada (29), segundo apontam os indícios existentes apesar do argüido negar vinculaçom com o crime. O homem, de 71, denunciou na esquadra policial que a sua mulher estava morta em casa quando ele chegou. A denúncia que em 2014 a mulher apresentara por maus-tratos contra o alegado agressor, fora retirada antes de chegar a julgamento.

A comarca de Vigo foi terrivelmente chocada pola violência machista na sua versom mais extrema em 2015, concentrando a metade dos crimes desse tipo registados na Galiza. Precisamente, havia para estes dias atos convocados na capital comarcal para denunciar a vaga terrorista. Em todo o país, os números oficiais falam de 7 vítimas mortais em todo o ano que, contodo, serám mais, pois nom se contabilizam muitos casos como, por exemplo, o das duas crianças assassinadas polo seu pai em julho passado nas Caldasa, que para a Junta do PP nom som vítimas da violência machista (!).

Está sob pesquisa umha outra morte por acuitelamento em Narom, na mesma data que o crime de Mos. O companheiro da falecida denunciou que, quando chegou à moradia que compartilhavam, ela já estava morta. O caso está sob pesquisa à espera de que apareçam indícios que confirmem ou nom a versom dada.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.