1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

festival agrogayGaliza - GC - “Som Agrogay” será o lema do segundo Festival Agrogay da Ulhoa, que está organizado para o próximo sábado 29 de agosto. Um festival diferente pois, para além do aspeto lúdico, tem como principal objetivo, em palavras dos organizadores, "visibilizar um rural diverso, afetivo e sexualmente" e defender um modelo sustentável de desenvolvimento rural.


O Coletivo Agrogay da Ulhoa é quem organiza este Festival, sem ánimo de lucro. Terá lugar na Granja Maruxa, situada na aldeia de Cumbraos, a 3 quilómetros de Monterrosso, em Lugo, o lugar de produçom das conhecidas bolachas "Maruxas de Nata".

O evento nasceu para mostrar, defender e valorizar outros princípios como a sustentabilidade, o respeito ao património material e imaterial, e o ecologismo; defendendo a diversidade, tanto social quanto natural.

No referido ao programa, em "Som Agrogay" haverá música, artesanato, obradoiros e poesia. Às 12 horas haverá Asembleia para discutir sobre a agenda LGTBIQ no rural e às 17 horas haverá a leitura de um manifesto e a entrega dos prémios à Visibilidade Agrogay.

Davide Salvado e De Vacas atuarám a partir das 17:30 horas. Pola noite, os assistentes farám umha "integraçom na Vila de Monterroso" acompanhados da Associaçom Cultural Entropia Folque.

A organizaçom explica que todo o dinheiro obtido da venda de entradas, a só cinco euro, e as mercadorias serám destinados a cobrir os gastos do evento.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.