1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

CLQbyz7WEAA7q2DGaliza - Diário Liberdade - Moranha, na comarca galega de Caldas, foi cenário hoje de um terrível crime que, segundo os indícios existentes, poderá ter motivaçons machistas.


Foto - Cartaz das concentraçons deste domingo.

Segundo as informaçons da imprensa comercial, David O terá assassinado as suas duas filhas, de 9 e 4 anos, com umha serra mecánica radial para depois tentar cometer suicídio. Parece que na segunda das tarefas nom terá posto o mesmo interesse e neste momento é recupera-se das feridas no Hospital de Monte Celo.

Embora o único dado confirmado oficialmente por enquanto é a morte das crianças e tentativa de suicídio do pai, as informaçons existentes e a versom da vizinhança apontam que a vingança contra a mai das duas pequenas - de quem o suspeito está divorciado - poderá estar por trás do abominável crime.

As duas crianças passavam as férias com o seu pai e amanhá (01/08) deveriam regressar com a sua mai. O homem será processado pola Corte de Instruçom de Caldas número 1 a partir deste sábado a meio-dia e, de se confirmarem as teses, se convertirá em mais umha contundente demonstraçom da gravidade com que a violência machista se mantém vigorante na Galiza do ano 2015.

Concentraçons do feminismo galego

O feminismo galego reagiu convocando concentraçons para este domingo (02/08), às 20h00. Estám previstas simultaneamente, por enquanto em:

Corunha, no Obelisco

Compostela, na praça 8 de março

Ponte Vedra, na praça 8 de março

Vigo, no MARCO

Ferrol, na praça da Cámara Municipal,

Ourense, na Castanheira


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.