1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

110615 trabalhadorasGaliza - Diário Liberdade - As mulheres galegas cobram 24,2% menos do que os homens nos mesmos postos de trabalho, três décimas abaixo da média espanhola (23,9%) e com tendência negativa, segundo um estudo da UGT.


Se bem a discriminaçom nom se reduz só a números, os últimos anos registárom na Galiza um incremento de 3,6 pontos na diferença salarial entre homens e mulheres no nosso país, segundo a secretaria de Igualdade da UGT-Galiza.

As trabalhadoras galegas veem-se discriminadas como galegas e como mulheres, já que em ambos parámetros ficam abaixo das médias masculinas e espanholas, segundo os dados do estudo da UGT, nada suspeita nem de "radicalismo soberanista" nem de "extremismo feminista".

Foi nas jornadas 'Ferramentas para combater a discriminaçom salarial' que se apresentárom as conclusons do referido estudo, que situa os serviços às empresas como o mais discriminatório para as mulheres trabalhadoras, com umha diferença de 33,9%.

No extremo oposto, a construçom regista a discriminaçom menor, com 3,5% menos de ordenado para as mulheres, seguramente pola baixa percentage (13%) de mulheres que trabalham nesse setor.

Os homens cobram por ano 22.059,7 euros, enquanto as mulheres ficam nos 16.727,15 euros. As galegas também ganham menos por hora trabalhada (11,02 euros/hora), com uma diferença de 2,34 euros em relaçom aos homens.

Mais um dado para reter: quanto maior idade, maior discriminaçom, atingindo os maiores índices na proximidade da idade de reforma, quando a diferença é de 38%.

Esta situaçom deve-se, entre outros fatores, a que os anos de cotaçom das mulheres som menos por umha discriminaçom de caráter histórico, quer no acesso ao mercado laboral, quer na interrupçom da carreira profissional devido a terem as mulheres que assumir quase em exclusiva as responsabilidades familiares.

De facto, na Galiza 94% das excedências para cuidados familiares som ainda solicitadas por mulheres, supondo também 75% das reduçons de jornadas por cuidado legal. Isso tem também as suas conseqüências nas prestaçons de desemprego ou incapacidade.

Postos de direçom e de comando intermédio som também espaços vetados às mulheres na Galiza, apesar da sua crescentemente maior formaçom técnica e profissional. As leis formalmente igualitárias aprovadas nas últimas décadas nom evitárom que a discriminaçom continue em vigor.

A precariedade, desemprego e restantes conseqüências da ofensiva do capital nos últimos anos só vinhérom incrementar a discriminaçom historicamente padecida pola mulher no capitalismo. Umha realidade ainda mais patente nos países periféricos e dependentes, como a Galiza.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.