1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

080615 violencia maGaliza - Diário Liberdade - Umha mulher de 39 anos residente em Ribeira morreu após ser atacada e abandonada com ferimentos graves com arma branca num espaço público da vila.


Um homem e umha mulher fôrom detidos na Barbança em relaçom com o assassinato, acontecido na madrudagada de anteontem, tendo ficado o corpo abandonado umhas 24 horas.

A mulher tinha 39 anos e era vizinha de Ribeira. Alguns meios afirmam que praticava a prostituiçom, o que poderia indiciar a vinculaçom entre a morte e a exploraçom sexual da vítima.

Também em Ourense se confirmou a morte de raiz machista de Socorro Pérez, que tinha desaparecido no dia 2 de maio. A autópsia confirmou ter recebido fortes pancadas na cabeça até lhe produzirem a morte. Também há indícios de violência sexual.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.