1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

feminismogalizaGaliza - Diário Liberdade - Coincidindo com a celebraçom dumha reuniom do Observatório Galego de Violência de Género, o feminismo galego realizou na manhá de hoje um ato de protesto às portas da sede da Conselharia de Trabalho e Bem-estar em Compostela.


O objetivo do ato era exigir explicaçons e responsabilidades à Junta da Galiza polo assassinato de Maria Isabel Fuentes o passado 8 de maio quando se encontrava ingressada num hospital de Ourense devido a umha agressom sofrida a mãos do seu marido, quem aproveitou a negativa judicial a aplicar-lhe medidas cautelares para esfaqueá-la até a morte. Do movimento feminista consideram que esta morte deveria ter sido evitada e, portanto, acham necessário identificar os erros nas medidas e protocolos de proteçom e na sua aplicaçom.

Porém, o vice-presidente da Junta da Galiza, Alfonso Rueda, rechaçou ontem qualquer responsabilidade do Governo galego no assassinato e descartou a possibilidade de que a Junta abra umha investigaçom. Além disso, afirmou que existem casos de violência machista de difícil detecçom que nom podem ser evitados na sua totalidade, e mostrou-se partidário de "mais prevençom" e "mais cuidado".


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.