1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (2 Votos)

diarioliberdadeGaliza - Diário Liberdade - A diminuiçom afetará, principalmente, a seçom Galiza, embora continuará a haver informaçons publicadas regularmente.


O Diário Liberdade é um projeto ativista sem fins lucrativos cujo trabalho é desenvolvido de forma diária - e sem interruçons desde 8 de fevereiro de 2010 - por uma equipa militante espalhada pola Galiza, Brasil, Portugal e outros países do mundo.

Polos próximos cinco dias, até dia 20 de agosto, o ritmo de trabalho do portal será reduzido, coincidindo com as datas de menor volume de atualidade informativa na Galiza e aproveitando esse tempo para trabalho interno. O menor ritmo de trabalho afetará, sobretodo, a Equipa Galega do Diário Liberdade, de forma que será essa seçom do portal também a que mais mostrará a pausa.

Contodo, as e os leitores poderám encontrar informaçons sobre a Galiza publicadas regularmente no portal, para além doutros ámbitos geográficos.

Participaçom no projeto

O Coletivo Editor lembra que esta pode ser umha boa data para incorporar-se ao projeto, o qual pode ser feito por qualquer pessoa interessada na atividade que o Diário Liberdade desenvolve. Do Coletivo Editor explicam que o perfil mais habitual para as novas incorporações é o de uma leitora ou um leitor regular ou pontual do portal. As motivaçons podem ser várias, mas a vontade de nom ser um mero receitor pasivo - e, portanto, manipulável - da informaçom está na base de todas elas, já que as pessoas que se incorporarem poderám ser elas próprias a transmitir ao mundo inteiro as informaçons sobre os assuntos que som do seu interesse.

Para saber mais do processo para participar no Diário Liberdade, click aqui.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.