1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

b_450_0_16777215_00_archivos_imagenes_articulos_mauri2_10_p1000243_resized.pngDL - O nosso portal de contra-informaçom ainda nom está activo, mas já estamos a trabalhar por aí fora. Neste sábado, por exemplo, estivemos na Rolda de Rebeldia...


...um foro convocado em Compostela polo Encontro Irmandinho no qual participárom numerosas entidades e pessoas da esquerda galega. Representantes de centros sociais, do movimento ambientalista, feministas, intelectuais e dirigentes políticos.

A jornada desenvolveu-se em sessons de manhá e tarde, com quatro mesas ou 'jeiras' que analisárom a relaçom entre activismo social e político, as novas formas de intervençom para a esquerda, os modelos organizativos, a vigência dos paradigmas 'clássicos' da esquerda, etc.

Ao longo do dia, ouvírom-se muitas críticas ao eleitoralismo dos partidos institucionais, e inclusive o questionamento da forma de organizaçom em partido, se bem aí nom houvo tanto acordo: as propostas fôrom da defesa de umha nova forma de governo baseada nas redes sociais informáticas até a vigência da luita polítca com perspectiva da tomada do poder por parte da classe trabalhadora.

A grande diversidade de opinions e propostas enriqueceu o debate, no qual participou activamente o público, e fijo avaliar positivamente a experiência parte de todas e todos os convidados, assim como pola organizaçom convocante, que lamentou a negativa a participar de correntes internas do BNG como a UPG ou o MGS, apesar de terem sido convidadas.
Somamo-nos, claro, aos parabéns por tam oportuna iniciativa.

 


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.