1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

300316 jorGaliza - Isca! - A cultura é um espelho do poder. Vivemos, como vivirom antes, umha época onde o capital define as tendências culturais e governa sobre o acesso que temos ao património, tanto material como imaterial.


 Longe da democratizaçom, elitiza-se mais. Nom acedemos a museus, nem chegamos a expor neles, nem nos interessa contribuir à permanência das classes dominantes na sua posiçom, aproveitando-se das ferramentas do sistema.

A contracultura é a nossa arma. As que queremos derrubar o patriarcado e o capital movemo-nos na subalternidade, fazemos de nós para as nossas, para provocar (um câmbio). Pensamos, organizamos, cortamos, colamos, produzimos, espalhamos.

Desde Isca! organizamos estas jornadas sobre (contra)cultura e feminismo contando com companheiras que participam de projectos artísticos-culturais galegos actuais, como no fanzine Infumable, na revista de fotografia e jornalismo Caleidoscópica ou no vídeo-documentário Mulheres e Língua. Umha olhada com perspectiva de género à criaçom alternativa. Será o 9 de abril na Gentalha do Pichel (Rua Santaclara, 21. Compostela).

Programa:

[17:00] Apresentaçom das jornadas
[17:30] Fai-no por ti própria: fanzine Infumable
[18:30] Imagens para construimos imaginários livres: revista Caleidoscópica
[19:30] Transversalidade em vídeo: documentário Mulheres e Língua
[21:00] Pinchada musical + petiscos antirrepressivos
[22:00] Ceia (com opçom vegana). Aponta-te em info@iscagz.org


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.