1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

MariaReimondezGaliza - Diário Liberdade - O Centro de Estudos Galegos da Universidade de Pádua (Itália) levará à Itália a escritora Maria Reimondez, quem ministrará umha palestra sob o título "Centros e periferias na traduçom e interpretaçom: as visons feministas e pós-coloniais". Será na sexta-feira dia 4 de março, polas 12:30, no Palazzo Maldura.


Precisamente, o CEG de Pádua levará o galego a um congresso sobre as diferentes línguas que existem no Reino de Espanha existem - e que sofrem a ameaça do espanholismo. Será nos dias 2, 3 e 4 de março na Universidade de Bolonha. Embora o ponto de vista do evento parta de umha avaliaçom "harmonizista" ("A Espanha plural" é o título do evento), pode ser umha oportunidade para achegar-se ao galego para as pessoas que moram em Bolonha.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.