1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

cartaz teatro falando claroGaliza - SCD Condado - O actor Pepe Sendón volve a Salvaterra convidado pola Sociedade Cultural e Desportiva (SCD) do Condado para realizar umha apresentaçom audiovisual sobre o anarquista de Louro (Muros) Claro J. Sendón Lamela, sindicalista da CNT falecido em Manhattan em 1937 aos 40 anos.


A montagem, entre o monólogo teatral e a reportagem fotográfica, baseia-se no soporte audiovisual para contar a vida novelesca do anarquista de Louro, e baseia-se no resultado da investigaçom sobre este personagem que Pepe Sendón publicou en 2015 baixo o título de ‘Falando Claro’.

A SCD do Condado organiza esta actividade nas Covas de Dona Urraca o vindeiro sábado, 27 de fevereiro, ás 19:30. A entrada geral custa 5 euros e há umha entrada reduzida a 3 euros para pessoas desempregadas. Podem-se reservar escrevendo a info@scdcondado.org ou ligando ao 646 959 587.

O teatro continua em março com Isabel Risco, que vai apresentar a sua criaçom ‘Nabiza Girl’ nas Covas de Dona Urraca o dia 12. A SCD do Condado informará proximamente mais polo miudo sobre os detalhes da actuaçom.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.