1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

FamiliaCaamagnoGaliza - Lixo Urbano - Lausanne (on my mind) e O Tempo do Lobo: os dous primeiros adiantos do novo disco de Familia Caamagno.


Lixo urbano publica “Para unha vez que saímos” um mini LP com seis novos temas gravados nos estúdios Circo Perroti de Xixón e produzidos por Jorge Explosión. No bandcamp da editora e no da Familia Caamagno podem escuitar-se já os dous adiantos do disco.

A banda de Sigüeiro apresenta o disco o 4 de Março na Sala Capitol num Guateque Extremo no que estarám acompanhados por Cool Funeral,  rockeiros das Rias Baixas que venhem de autoeditar o seu primeiro traballo “You drive me crazy”.

Para unha vez que saímos é a nova entrega discográfica da Familia Caamagno, a banda fundada no 2011 por 5 furibundos amantes do pop e o rock’n’roll na vila de Sigüeiro (Corunha). Os seis novos números que configuram este mini LP fam um variado percurso polos diferentes ritmos dos que gostam os Caamagno: desde o rock’n’roll festivo e acelerado de Monstro Subnormal ou Eu Moto Run-Run, passando pola escuridade garageira de O Tempo do Lobo, os 60’s mais clássicos de Lausanne (on my mind), e rematando por terrenos menos explorados pola banda como a lisérgica Fuga de Cerebros ou a power pop Non saio máis.

Familia Caamagno decidirom repetir gravaçom nos Estudios Circo Perrotti de Xixón, por onde já passarom artistas de reconhecimento internacional como The Cynics ou The Fleshtones, e conta novamente com Jorge Explosión para produzir os seus temas. Confiam também de novo na veterana editora Lixo Urbano, que em 2014 cumpriu 20 anos de actividade e edita Para unha vez que saímos em formato vinil 12’’ e disco compacto.

Os dous temas de adianto, Lausanne (on my mind) e O tempo do lobo podem escuitar-se aqui: https://familiacaamagno.bandcamp.com/ https://lixourbano.bandcamp.com/album/para-unha-vez-que-sa-mos 

A Familia Caamagno irá publicando nas vindouras semanas novos temas do mini LP até a sua apresentaçom na Sala capitol.

A apresentaçom será o sábado 4 de Março num Guateque extrremo no que estrearám as novas músicas e também  novo e enérgico show,  nova estética e mesmo novas versóns. Um concerto no que se acompanharám da banda das rias baixas Cool Funeral. Os autores de “No güei: este rock&roll no es para machitos” apresentarám o seu primeiro disco, You drive me crazy, antes de que os Familia Caamagno subam ao palco a reafirmar-se nas suas intençóns de sempre: corromper e degenerar à mocidade do século XXI através da baile e a diversom lasciva do rock’n’roll.

O seu anterior trabalho Hai que andar cos tempos! tivo umha mui boa acolhida por parte de meios especializados como El Sótano de Radio 3, que escolheu o tema Surfistas Nazis como umha das 100 melhores músicas do ano 2014, ou como a revista Mondo Sonoro, que selecciona o disco entre os 3 melhores da Galiza desse mesmo ano. Um disco e um show que despedirom este inverno despois de perto de 50 concertos pola geografia galega e estatal.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.