1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

atividadesfevereiroGaliza - Fundaçom Artábria - No próximo fim de semana abrem as atividades de fevereiro na Fundaçom Artábria com a apresentaçom na sexta-feira, 5, da nova entidade reintegracionista de ámbito nacional, a Associaçom de Estudos Galegos.


O ato dará início às 20.30hs e no mesmo intervirám Beatriz Bieites, professora do Departamento de Português da EOI de Compostela; Paulo Painceiras, ativista cultural na Gentalha do Pichel e impulsionador das Escolas Semente; e Maurício Castro Lopes, primeiro presidente da Fundaçom Artábria e atual professor de Português na EOI de Ferrol.

Sábado, 6 de fevereiro, decorrerá a já clássica ceia de Entruido. O preço da ementa é de 15 euros, 12 para sóci@s ou se vinheres disfarçad@, e consisitirá em: Sopa, Lacom com Grelos, pam, sobremesa de Entruido, água e vinho. O início da ceia está programado para as 22.00hs. Haverá prémios aos melhores disfarces. Podes inscrever-te ao balcom do café-bar ou no correio-e: correiodeartabria@gmail.com

No 12 de fevereiro, sexta-feira, decorrerá o lançamento de Seique, o novo livro de Susana Sánchez Arins, editado pola Através Editora. A apresentaçom começará às 20.30h e contaremos com a presença da autora. "Seique, é umha historia familiar. Umha micro-história da repressom. Um relato descarnado da brutalidade franquista. Contado, por umha vez, do lado da familia dos vitirmários. Sem concessom. Com toda a dureza. Com toda a dureza. seique reflexiona sobre o jeito como a história se desescreve. Sobre a violência. Sobre a repressom fascista que ficou agachada por se exercer no ámbito familiar próprio e, subretodo, contra as mulheres. E sobre a necessidade de reivindicar que quem causou tanto dano nom tem direito ao anonimato. Mesmo que seja da família de umha. Porque de nada serve o silêncio".

No dia 13 de fevereiro, às 20.30h, inauguram a exposiçom fotográficada ferrolana Iris Cabezas "Vida e Media". Som 16 imagens cuja temática é umha linha da vida, procurando ensinar umha transiçom à voltade momentos e sentimentos. Iris Cabezas é umha joven de 20 anos, que como diz "está comezando neste mundo" e esta é a sua primeira exposiçom. Em palavras da fotógrafa "espera que algum dia alguém veja umha fotografía dela e diga, esta chica chamava-se Iris". A exposiçom poderá visitar-se até 11 de março em horário de abertura do Centro Social (10.30-13.30h e de 17.30 a 22.00)

Na sexta-feira 19, chegará desde Compostela a companhia "Titeres Cascanueces" para nos trazer o espetáculo infantil de monicreques "O dianho na maleta". A atuaçom está marcada para as 19.00hs e a entrada éde graça.

A música chega 20 de fevereiro, sábado, da mao do músico ferrolanoJamie Fifthring, que acompanhado da sua banda, apresenta no nosso Centro Social o seu novo EP "The Pilgrimage". O concerto será às 22.30h e a entrada é gratuita.

No domingo, 21 de fevereiro, às sócias e sócios junto a todo aquel que quiger botar umha mao temos umha cita com umha umha jornada de manutençom do nosso local, com o fim de arrumar as salas de reunions, biblioteca, limpar o café-bar, pintar paredes... e assim termo-lo um bocadinho mais arrumadinho. A jornada de limpeza começará por volta das 11:00hs;

Na sexta-feira 26, as amigas da Associação Cultural O Beco da da Língua organizam a II Luso-petiscada, com um novo obradoiro e ementa degustaçom ainda por concretizar, em que voltarám a trazer sabores da lusofonia ao Centro Social.

Fecham as atividades do mês, sábado 27, com a apresentaçom da "Proposta de aglutinaçom normativa" da AGAL. No ato intervirá o novo presidente da entidade reintegracionista, Eduardo Sanches Maragoto. O ato está marcado para as 19.00hs.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.