1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

jornadavilhamilGaliza - Fundaçom Artábria - Na próxima sexta-feira 22 continuam as atividades de janeiro na Fundaçom Artábria. Desta volta decorrerá umha jornada com sabor cubano onde nom faltarám os mojitos.


A programaçom dará início às 19.00hs com a representaçom da obra infantil, mas para todos os públicos, "Redoblante e Menhique" pola companhia Titeres Cascanueces. A obra está baseada num conto do prócer cubano José Martí, e conta as aventuras de "Menhique" onde ensina que o saber vale mais que a força. A entrada é de graça.

A continuaçom, às 20.30hs @s companheir@s da Associaçom de Amizade Galego-Cubana Francisco Vilhamil apresentarám o livro comemorativo "Três decadas de Galiza com a revoluçom cubana" editado com motivo do 30 aniversário da entidade internacionalista.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.