1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

barbituricos 001Galiza - Lixo Urbano - "Escravos da Moda / Bonnie & Clyde". Lançamento: 13 de Fevereiro. Apresentaçom oficial: 13 de Fevereiro no C.S. O Pichel.


A estas alturas nom sei o que pode aportar umha banda como Barbitúricos. Outro grupo de colegas que se junta para fazer r'n'r e tentar imitar, sem muito sucesso, os seus ídolos da infância: The ClashPixies ou Los Suaves.

Três tipos que se preocupam mais de levar as camisas bem engomadas e as gravatas limpas que de afinar os seus instrumentos, que passam mais tempo nos bares jogando aos matraquilhos que no local de ensaio.

Porém, conseguirom gravar um par de temas e, trás várias tentativas com discográficas multinacionais, finalmente forom quem de enganar a umha editora local para publicar um single. Na cara A vai Escravos da moda, umha declaraçom de princípios destes punkis de postal adictos aos centros comerciais, e na cara B temos Bonnie & Clyde, umha homenagem ao amor selvagem representada nos célebres fugitivos norte-americanos.

Lembra que Barbitúricos é a pior banda de rock and roll do mundo!


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.