1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

apalpad15Galiza - Semente Compostela - Como vai sendo  costume nestas datas, o Apalpador chega a Compostela. O gigante do Courel, que nos últimos anos protagonizou CDs, espetáculos artísticos ou livros, e que cada ano chega de visita a mais escolas da Galiza, visitará Santiago de Compostela o vindeiro 22 de dezembro. 


O Apalpador chegará à Rua Santa Clara, número 23, diante do local do Centro Social do Pichel, às 18.00, e acompanhado por nenos, nenas, famílias, e animaçom de rua, passeará pola zona velha. Às 19.00 chegará à Praça do Toural, onde terá lugar um encontro com dança tradicional, música popular e regueifas para nenos e nenas.

A ruada do Apalpador está organizada pola Escola de Ensino Galego Semente e as crianças e persoas adultas que participem poderám disfrutar de música de rua, regueifas, actividades de animaçom, e da visita cheia de mágia do famoso personagem do Natal galego, que paseará polas rúas da zona vella de Santiago falando com as crianças e repartindo castanhas.

Confirmarom a sua participaçom na ruada do Apalpador a Associaçom de Pandereteiras do Centro Social Autoxestionado de Sar, a Asociación do Traxe, e as regueifeiras Sara Marchena e Esther Porrit e Alba Maria.

A tradiçom do Apalpador estava ao límite da desapariçom e foi recuperada nos últimos anos por associaçons, centros de ensino e famílias por todo o país. O trabalho de investigaçom e divulgaçom da Associaçom Gentalha do Pichel, umha iniciativa fruto do ativismo cultural de base e autogestionada, chegou a converter o Apalpador numha figura popular em poucos anos.

O Apalpador é un gigante carboeiro que descendia das devesas do Courel no Natal e apalpava as barrigas aos nenos e nenas quando dormiam para comprobar se estavam bem mantidos, desejando-lhes um ano sem fame, como celebraçom do solstício de inverno. Como regalo deixava-lhes umha presada de castanhas.

Compostela vivirá a mágica visita dum dos personages mais populares da cultura galega, cada vez mais conhecido e querido polos nenas e nenos e as famílias.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.