1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

261115 elvinhaGaliza - Diário Liberdade - 'Elvinha Nom Se Vende' convoca umha manifestaçom neste 27 de novembro às 20h30 com saída do adro da igreja, pola restituiçom e desafetaçom.


No dia 17 de novembro de 2014, fai-se um ano do despejo e derrubamento da casa de Varo e Isabel, moradores do bairro de Elvinha cuja habitaçom “atrapalhava” o andamento das obras de umha ponte que ainda nom existe...

Entretanto, a vizinhança afetada polos despejos continua sem casas e sem a indenizaçom prometida, com umha terra atribuída em compensaçom, onde nom podem construir por falta de meios económicos. O novo parque de vivendas nom chegou a se efetivar, após provocar o despejo de numerosas famílias e contando a Corunha com um número estimado de 20 mil vivendas vazias.

As reivindicaçons da manifestaçom desta sexta-feira som as mesmas de há um ano: a desfetaçom e a restituiçom a Varo e Isabel, mas desta vez nom só vam dirigidas ao PP: também ao governo “cidadanista” da Maré Atlántica, que nom avançou na resoluçom do conflito.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.