1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

ostraciaGaliza - Fundaçom Artábria - A oferta cultural nom para na Fundaçom Artábria, e este mês de outono vem carregado de atividades no Centro Social.


Apresentaçom de Óstracia com Teresa Moure

Esta sexta-feira, 6 de novembro, às 20.30hs a escritora e professora da USC, Teresa Moure apresenta o seu novo livro “Ostrácia” publicado por Através Editora.

A protagonista de Ostrácia é a revolucionária bolchevique Inessa Armand, russa de origen francesa.

Após o seu matrimónio com um proprietário rural da alta burguesia com quem teve quatro filhos, subverteu todas as normas da sua sociedade ao se juntar aos 28 anos com o seu cunhado, de 17, com quem tem o quinto. Luitadora incansável, feminista, é enviada ao pior dos ostracismos, o Ártico, porque na sua casa se celebravam reunions anti-czaristas e se encontraram leituras marxistas. À volta do exílio, ingressa no Partido Bolchevique onde chega a ocupar altas responsabilidades. Inessa Armand, mulher de nome esquecido, foi capaz de romper todas as convençons para construir um mundo novo. No entanto, apenas é lembrada com uma frase: «a amante de Lenine».

Magusto Ártabro

No sábado 8 temos umha das citas clássicas do mês de novembro na Fundaçom Artábria com as castanhas como protagonistas.
Desde as 20.00hs celebramos o Magusto na Fundaçom Artábria, na Travessa de Batalhóns, com castanhas à grelha de balde com cada consumiçom. Além deste exquisito manjar que chega mais umha vez desde os melhores soutos de Viana do Bolo, haverá chouriços e liscos com pam ao preço de 3 euros a raçom.

Exposiçom de Esperanza Vázquez

Aliás lembram que desde o dia 2 e até final de mês está disponível a exposiçom da fotógrafa ferrolana Esperanza Vázquez “Branco e Negro” no nosso Centro Social. A monstra pode ser visitada em horário de apertura do Café-bar entre as 10.00h.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.