1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

samaim2015Galiza - Fundaçom Artábria - No sábado 31 de outubro a Fundaçom Artábria programa umha completa jornada de atividades que servirá de feche ao XVII aniversário.


Às 18.30hs dará início o obradoiro de cabaças que decorarám o bairro de Esteiro. A atividade para crianças (e aqueles/as adultos que se queiram somar) completará-se com um obradoiro de maquilhagem especial para o Samaim.

À noite decorrerá a ceia-concerto do XVII Aniversário o preço da ementa é de 12 euros (10 euros para @s associad@s) e constará de sopa, lacom assado, vinho, água, café e sobre-mesa. Também há ementa vegana sob demanda.

E depois da ceia chegará o momento de ouvir a Blues do País. Mais umha vez o duo composto por Bieitta James e Pepe King trazerám ao nosso Centro Social o seu blues cheio de retranca. As reinterpretaçons de clássicos como Sitting on the dock of the bay (Sentadinha no pantalam), I just want to make love to you (Mirar-che o cu), Killing me softly (Matas-me amodo) ou Mercedes Benz (Chimpím) nom deixará a ninguém indiferente.

Para te apontares à ceia-concerto, deverás fazê-lo antes do 29 de outubro no balcom do Centro Social ou escrevendoparacorreiodeartabria@gmail.com. As vagas som limitadas.

Quem queira assistir só ao concerto poderá fazê-lo por 4 euros com direito a umha consumiçom no café-bar.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.