1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

261015 mcbGaliza - Primeira Linha - Divulgamos o documento “Manifesto pola Soberania Nacional, a luita anti-imperialista e o Socialismo” elaborado polo Capítulo Galiza do MCB e aprovado recentemente pola direçom do Movimento Continental Bolivariano.


A ressoluçom deste espaço revolucionário internacionalista afirma que o “MCB assome que nom existe contradiçom entre internacionalismo proletário e libertaçom nacional dos povos. Soberania Nacional e Socialismo som inseparáveis. Sem soberania nom é viável construir umha nova sociedade socialista. O Socialismo garante a plena soberania e independência nacional”.

Manifesto pola Soberania Nacional, a luita anti-imperialista e o Socialismo

O capitalismo está convertendo o Planeta num caos, num espaço cada vez mais inabitável, provocando que até a própria sobrevivência da espécie humana corra um grave risco.

A multilateral ofensiva militarista contra os povos para apropriar-se dos seus recursos, para destruir os processos emancipadores, para derrotar os governos que nom se submetem à lógica imperial, é responsável da violência que assola vastas regions planetárias provocando milhons de vítimas, êxodos forçados de populaçom visando aniquilar povos e naçons.

Frente este dantesco cenário promovido basicamente polos interesses dos governos oligárquicos de Washington, Bruxelas, Berlim, Paris e Tel Aviv, apoiando-se nos seus aliados, empregando os seus complexos miltares-industriais, empresas de mercenários, de paramilitares e organizaçons terroristas como Al-Qaeda ou o Dáesh, aprofundar na luita anti-imperialista no caminho da Revoluçom Socialista é a única alternativa viável para derrotar esta estratégia baseada no terror.

Mas frente à resignaçom e aos meros remendos das velhas alternativas socialdemocratas disfarçadas de ruturistas, som os povos organizados, dirigidos pola classe obreira, os únicos quem possuem a capacidade de conquistar a sua emancipaçom e liberdade, empregando todos os meios dos que disponhem @s oprimid@s para superar o caos do capitalismo senil, abrindo um horizonte de justiça social, liberdades e paz.

A dia de hoje os principais focos da resistência ao caos do neoliberalismo selvagem estám protagonizados por povos que ainda nom lográrom a sua independência ou que perdérom a sua soberania pola açom combinada da violência militar da NATO e as receitas económicas de miséria do FMI e o Banco Mundial.

Palestina, Afeganistám, Iraque, Líbano, Síria, Dombass, Curdistám, Cuba, Venezuela, Bolívia, Colômbia, México, Paraguai, Porto Rico, Saara, Grécia, Catalunha, Galiza, País Basco, som alguns das trincheiras de luita e esperança por umha nova ordem internacional guiada pola solidariedade internacionalista, a nom intervençom e o respeito à soberania e independência nacional.

A luita polo pleno exercício do direito de autodeterminaçom, pola capacidade a decidir sem injerências externas, deve ser dirigido pola classe trabalhadora, ligando-a sempre com a construçom do Socialismo.

O chauvinismo é um cancro inoculado pola burguesia, responsável de enormes contratempos e derrotas da luita revolucionária do proletariado.

A reivindicaçom da libertaçom nacional protagonizou a prática totalidade das revoluçons do século XX. Assim foi na Revoluçom Russa de 1917, na China, em Cuba, na Argélia, República Dominicana, no Vietnam, na Nicarágua, na Venezuela ... e segue sendo componente essencial nas revoluçons em curso como a colombiana.

O MCB assome que nom existe contradiçom entre internacionalismo proletário e libertaçom nacional dos povos. Soberania Nacional e Socialismo som inseparáveis. Sem soberania nom é viável construir umha nova sociedade socialista. O Socialismo garante a plena soberania e independência nacional.

Pátria Grande e Socialismo!

Até a vitória sempre!

Na Nossa América, outubro de 2015


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.