1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

reinauguracomGaliza - Fundaçom Artábria - Hoje, quinta-feira 1 de outubro, (re)inaugura-se o Centro Social sediado no bairro de Esteiro, de Ferrol.


Após um mês fechado e um grande trabalho militante, o decano dos Centros Sociais da Galiza está pronto para mostrar a sua nova face, e fai-no coincidindo com um mês de atividades para celebrar o nosso dezassete aniversário.

Além dumha lavagem de cara ao café-bar, com claras referências à nossa língua, mas também à cidade de Ferrol, incorpora-se na sala de atos umha zona infantil. Além disso, os cursos agradecerám o novo soalho que já melhora as condiçons do chao.

O Centro Social está aberto ao movemento associativo da comarca para realizar qualquer tipo de atividade, sempre e quando esta for em galego.

Dezassete anos de trabalho pola defesa da nossa cultura, os valores solidários e os direitos históricos do nosso País

E com este motivo que organizam umha série de atividades para dar conteúdo ao completo programa previsto para celebrar esta data tam assinalada. Ei-lo:

  • A quinta-feira, 1 de outubro, às 20.00hs com a (re)inaugura-se o Centro Social. Haverá petiscos, troula e algumha surpresa.
  • Na sexta-feira, 2 de outubro, com a obra Medea, representada polo Clube Teatral Elsinor. Será às 21.00hs e a entrada grátis.
  • No dia 9 de outubro às 20.30hs, Valentim R. Fagim e Mario Herrero apresentarám duas das novidades de Através Editora: “O galego impossível” e “A normalizaçom lingüística, uma ilusão necessária”.
  • No sábado 10, os protagonistas serám as crianças já que às 20.00hs estará na Fundaçom Artábria Chuches Amil, que apresentará o seu disco-livro “Umha história ao revés”.
  • Na sexta-feira 16 às 20.30hs, contarám com a apresentaçom da revista “Ouvea”. Revista na defesa da terra e do rural. Mais umha apresentaçom literária chegará no dia 23 de outubro, às 20.30hs. Séchu Sende traz a sua “República das palavras”.
  • No dia 24 de outubro, sábado, será a vez dos Kurwa. Os ferrolanos trarám o seu rock à Fundaçom Artábria. Será às 22.30hs e a entrada é livre.

  •  

    Fecharám as atividades no sábado 31, com umha jornada muito completa. Desde as 18.30h, celebrarám o Samaim. As crianças e nom tam crianças podem participar no obradoiro de cabaças que decorarám o bairro de Esteiro. Para te apontares à ceia-concerto, deverás fazê-lo antes do 29 de outubro no balcom do Centro Social ou escrevendo um email para a Artábria. As vagas som limitadas.

Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.