1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

cursosggGaliza - Gomes Gaioso - Nesta semana começam três cursos. Além de pandeireta (avançado), que já botou a andar a semana passada, nesta toca a vez de pandeireta (iniciaçom), de catalám e de teatro.


O curso de catalám começará na terça-feira (martes) às 20 horas. A partir de agora esse será o seu horário todas as semanas, com umha duraçom de 90 minutos.

Teatro começará o dia a seguir, mas com umha prova experimental dirigida a todo o mundo. Umha prova aberta, gratuita e sem compromissos que pretende achegar a tod@s o modelo de aulas com Carme Cotelo. Será também às 20 horas. Este curso nom tem, porém, estabelecido ainda horário definitivo para o resto do curso.

Por último, na quinta-feira começará às 18h30 e até as 20 horas, no mesmo horário que o ano passado, o curso de iniciaçom à pandeireta.

Na mesma quinta-feira haverá as provas de nível de inglês para conformar os grupos. Como em teatro, o horário desta semana (20h no local) é apenas para fazer umha prova gratuita e sem compromissos que permita conhecer o nível das pessoas interessadas para eventualmente conformar grupos.

Já depois em outubro esperam que comecem muitos mais cursos. Por enquanto, se quigeres participar nalgum dos que começam esta semana, apenas tés de apresentar-te no dia e hora indicados e solicitar informaçom, ou escrever a gomesgaioso@gmail.com


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.