1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

corunhaGaliza - Diário Liberdade - Centros sociais de Compostela, Corunha e Ferrol acolhem palestras de representantes da esquerda independentista catalá na semana prévia ao Dia da Pátria Galega.


Será nos das 20, 22 e 23 de julho, nas vésperas do Dia da Pátria Galega, e servirá para explicar na Galiza "o caminho do 27 de setembro", processo que deverá conduzir, nas eleiçons marcadas nessa data, a umha votaçom plebiscitária pola independência da Catalunha.

A representaçom catalá que vai protagonizar os atos públicos é formada por Maria Plana, porta-voz da iniciativa 'Som Països Cataláns', e Simón Vázquez, militante de Endavant (OSAN). "Os Països Cataláns hoje" é o título genérico das conferências previstas.

A tourné começa na capital da Galiza, Compostela, com umha palestra organizada pola Gentalha do Pichel. Será no dia 20 de julho, segunda-feira, às 20:30 horas, no Centro Social do Pichel, e depois da palestra haverá petiscos cataláns.

ferrNo dia 22 de julho, quarta-feira, Maria Plana e Simón Vázquez estarám na Corunha, onde falarám no Centro Social Gomes Gaioso, na rua Marconi, 9, bairro de Monte Alto. A conferência começá às 20:30 horas.

Já no dia 23, a delegaçom catalá visita o Centro Social da Fundaçom Artábria, em Ferrol. A palestra internacionalista começa nesta ocasiom às 19:30, dentro da 'Festa do 25J' que organiza a Artábria, e irá seguida, às 20:30, de umha grelhada popular de comemoraçom da Pátria Galega.

Para além do interesse geral do caminho que o povo catalám vem percorrendo em direçom à sua plena emancipaçom, esta tourné chega no momento em que estám a concretizar-se os termos da convocatória do 27 de setembro, com duas listas independentistas e umha contraofensiva política e mediática do Estado espanhol para tentar bloquear a qualquer preço o exercício do direito de autodeterminaçom da Catalunha. Teremos, portanto, ocasiom de esclarecer dúvidas e conhecer em primeira mao a estratégia popular pola independência que, com caráter de massas, se desenvolve no Principat de Catalunya.

comp


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.