1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

300714 Teresa-Moure-Festigal-2014Galiza - PGL - Mais um ano, a Associaçom Galega da Língua (AGAL) marcou presença no Dia Nacional da Galiza com umha intensa agenda.


As celebrações iniciárom a poucas horas do 25 de Julho, com a ativaçom do novo endereço do Portal Galego da Língua (www.pgl.gal), o que ademais converte o PGL num dos sítios web pioneiros.

Já no ‘novo’ site, foi publicada a versom em PDF -corrigida há poucas horas- do Fest-AGAL n.º 5, que volve trazer conteúdos informativos, formativos e lúdicos. Desta publicaçom de 24 páginas -das quais 18 a cor- fôrom editados 4.000 exemplares.

Presença da AGAL no Festigal

No Festigal, evento que decorreu no 25 de Julho, a AGAL -mediante a ATRAVÉS EDITORA- volveu colocar um posto de grandes dimensões que estivo situado no espaço Galeria das Letras. Igual que aconteceu em 2012, este posto foi compartilhado com a empresa-livraria Ciranda. No espaço foi possível aquirir as últimas novidades da ATRAVÉS, bem como camisolas editadas pola AGAL para esta data.

As novidades editoriais com já bem conhecidas polo público do PGL: Quês e porquês do reintegracionismo (autoria coletiva), Breve História do Reintegracionismo (Tiago Peres), DdoOLeR (2007-2014). 8 anos celebrando o Dia da toalha na Galiza (autoria coletiva), Politicamente incorreta. Ensaios para um tempo de pressas (Teresa Moure), Valle-Inclán, lusófilo: documentos (1900-1936) (Rosário Mascato), Prédios (Thalámas Salamatu), Emigrantes, exilados e perseguidos. A comunidade portuguesa na Galiza (1890-1940) (Dionísio Pereira) e ainda Conversas com Isaac Alonso Estraviz (Bernardo Penabade).

Teresa Moure e Tiago Peres, autores de duas das novidades anteriormente indicadas, assinárom exemplares dos seus livros num espaço habilitado para este efeito na Galeria das Letras.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.