1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

210511_chandreja_de_queixa_alcaideGaliza - Diário Liberdade - Ordenam retirar a cámara de vídeo-vigiláncia que controlava cada movimento do trabalhador durante a jornada laboral.


Alberto Vassalo Lopes, funcionário da Cámara de Chandreja de Queixa, município do sudeste do país, leva nove anos com umha cámara sobre a nuca.

A cámara colocou-na o alcalde reacionário para controlar desde o seu escritório todos os movimentos do funcionário durante a jornada laboral. Foi o que fijo durante todos estes anos. Porém, agora terá de retirá-la porque assim foi ordenado pola Agência de Proteçom de Dados, segundo umha resoluçom emitida recentemente por este organismo.

O presidente da cámara da direita espanhola tem um mês de prazo para deixar de controlar desse jeito tam abusivo e pouco humano o trabalhador de umha cámara onde apenas tenhem representaçom a direita espanhola e o Bloco Nacionalista Galego.

Segundo Vassalo Lopes, que entregou como prova umha gravaçom em cassette, a extravagante e intrusiva medida do alcalde do Partido Popular é devida à atividade política dos seus familiares, cujos filhos apoiam a candidatura do BNG.

Assim lho fijo saber o alcaide de maneira grosseira ao trabalhador municipal segundo declarou o funcionário. "O alcaide nom a colocou porque nom trabalhasse senom porque me dixo literalmente que estava até o caralho das atividades (políticas) da minha família".


Com informaçons de Esculca


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.