1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (11 Votos)

261210_cacheiras3Galiza - Diário Liberdade - Como as nossas leitoras e leitores sabem, o Diário Liberdade foi um dos primeiros meios a informar sobre o ataque bombista da passada noite contra a sede do PSOE em Cacheiras, concelho de Teu [1] .


Para o jornal El Correo Gallego, a eficácia jornalística converte-se logo em suspeita criminal quando quem a protagoniza é o que eles chamam "o independentista Diário Liberdade".

Com efeito, o Diário Liberdade informou nas primeiras horas da manhá de ontem sobre a explosom acontecida numha sede do PSOE no referido concelho compostelano, acrescentando ainda umha fotografia realizada poucos minutos depois do ataque, talvez a primeira realizada no local. Também informamos de que, contra o que poderia pensar-se, os grafitis visíveis nas paredes da sede do PSOE nom tinham relaçom com a bomba, pois tinham sido realizados no passado mês de abril.

O jornal compostelano da direita pró-espanhola ficou chocado com a imagem e os dados incluídos na informaçom publicada polo Diário Liberdade e, hoje mesmo, o suposto jornalista Suso Souto Teo assina umha notícia nas páginas do El Correo Gallego sobre a explosom de Teu, que inclui o seguinte parágrafo:

<< El ataque aún no fue reivindicado y la investigación está en curso; las primeras estimaciones apuntan a que se usó un artefacto de fabricación casera. No deja de resultar cuando menos curioso que el independentista Diarioliberdade.com se haga eco de la noticia indicando textualmente que "a fotografia que acompanha esta informaçom seria a primeira existente após o acontecido" y hasta ponga fecha a las pintadas, que según apunta, serían "concretamente" del 31 de abril (aunque ese mes tiene 30 días). Precisamente a raíz de esas pintadas, el PSOE local suscribió hace 3 meses una póliza de seguro.>> (2)

Comecemos por fazer autocrítica pois, com efeito, a nossa informaçom fazia referência a um inexistente "31 de abril", em lugar do "30 de abril", como corresponde ao último dia desse mês.

261210_correoDeixando de parte esse erro, vemos como o tal Suso Souto parece indicar que o facto de contarmos com umha imagem imediatamente posterior ao ataque bombista nos converte em suspeitos de nom se sabe o que... mas de qualquer cousa. Além disso, o jornalista do El Correo Gallego também fica estranhado de que saibamos a data concreta em que essas paredes fôrom pintadas.

"Como é que esse site, radical, independentista e filoterrorista -estaria a pensar Suso Souto enquanto escrevia a sua notícia- tem documentos e informaçons tam precisas sobre os factos de Teu?"

Resoluçom do enigma

Em exclusivo para Suso Souto e para todos os nossos leitores e leitoras, oferecemos a seguir a resoluçom de tam intrincada incógnita jornalística:

1º No Diário Liberdade, apesar dos nossos limitadíssimos meios, tentamos realizar o nosso trabalho com o máximo rigor, recorrendo aos novos meios de informaçom que, polos vistos, o El Correo Gallego ainda desconhece. Concretamente, a imagem do local atacado com umha bomba foi tirada de um site público chamado twicsy[3]  e que serve de repositório auxiliar de imagens para o twitter. A fotografia em causa foi publicada ali por algum morador ou moradora do bairro onde aconteceu a explosom e nós simplesmente reproduzimos a imagem, citando a fonte como fazemos sempre que nos é possível.

2º Já no relativo à data dos grafitis realizados nas paredes da sede do PSOE em Teu, a nossa fonte pode ser mais surpreendente para Suso Souto e para o seu jornal, já que ela é... El Correo Gallego!! Sim, foi o El Correo Gallego que publicou, no dia 1º de Maio deste ano, umha notícia ilustrada com as fotos dos grafitis, informando de que, no dia anterior, tinham sido realizados os grafitis e lançada tinta contra a sede do PSOE no concelho compostelano [4].

Conclusom: cuidado com os media do regime

Enfim, o assunto nom passa de um cómico ridículo realizado polo jornal de referência da burguesia compostelana, que julgou estar em condiçons de oferecer ao seu público supostas "obscuras ligaçons" entre o Diário Liberdade e os autores ou autoras do ataque contra a sede do PSOE em Teu.

261210_cacheiras2Porém, esta história nom só mostra o escasso profissionalismo de alguns meios burgueses, apesar de serem generosamente financiados com dinheiro público. Mostra também os escassos escrúpulos de todos eles na hora de inventarem histórias e tentarem orientar a opiniom de quem os lê para assim converterem em suspeitos os meios que combatemos a visom dominante da realidade que jornais como El Correo Gallego querem fazer-nos engolir.

Afinal, este pequeno "incidente informativo" confirma a necessidade de enfrentarmos as notícias dos grandes empórios informativos como o que som: propaganda da ideologia burguesa dominante, destinada a ocultar e manipular a realidade, com o objetivo de que a imensa maioria do povo se mantenha fiel às perversas regras do jogo do regime capitalista.

Fontes citadas:

[1] Diário Liberdade - Explosom no local do PSOE em Cacheiras:

http://www.diarioliberdade.org/index.php?option=com_content&view=article&id=10203:explosom-no-local-do-psoe-em-cacheiras&catid=222:laboraleconomia&Itemid=155

261210_cacheiras1[2] El Correo Gallego - Otro potente explosivo revienta la fachada de la sede del PSOE en Teo:

http://www.elcorreogallego.es/comarcas/ecg/otro-potente-explosivo-revienta-fachada-sede-psoe-teo/idEdicion-2010-12-26/idNoticia-624067/

[3] Twicsy

http://twicsy.com/i/M9Dpv

[4] El Correo Gallego - Ataque a base de pintura y grafitos en la sede del PSOE en Cacheiras

http://www.elcorreogallego.es/comarcas/ecg/ataque-a-base-de-pintura-y-grafitos-en-la-sede-del-psoe-en-cacheiras/idEdicion-2010-05-01/idNoticia-542157/

Imagem principal:  Twitpic. Mais umha foto realizada na noite da explosom em Teu, retirada de um outro serviço de fotografias auxiliar do twitter.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.