1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

220511_concentraconsGaliza - Primeira Linha - Na jornada da quinta-feira, mais de 500 empregadas e empregados dos Serviços Centrais da Junta da Galiza concentravam-se diante do prédio administrativo de Sam Caetano (Compostela) em protesto polos ataques que estám a receber por parte do governo autonómico e, mais em concreto, do presidente da Junta, Alberto Núñez Feijó.


A concentraçom, que coincidia com o Conselho da Junta, foi convocada pola Junta de Pessoal dos Serviços Centrais da Junta, recolhendo as demandas das assembleias prévias. As trabalhadoras e trabalhadores públicos mobilizados quigérom desta maneira fazer pública a sua queixa polos ataques públicos de Núñez Feijó e as suas declaraçons em relaçom com as baixas de pessoal, polo controlo dos horários e polas queixas pola demora no cobro das folhas de pagamento.

Umha campanha em que também participam meios de comunicaçom como o jornal La Voz de Galicia e que, aliás, se contextualiza nas informaçons sobre os novos cortes públicos que, após as eleiçons municipais, iria aprovar o governo espanhol do PSOE e que incluiriam umha nova rebaixa nos salários de empregados e empregadas públicas, além doutras medidas como o incremento da pressom fiscal através do IVA. Novos ajustamentos anti-sociais que, de momento, Zapatero nega publicamente.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.