1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (2 Votos)

241115 russ2Rússia - Diário Liberdade - Nom é só um ataque inédito de um Estado integrante da NATO contra a Rússia, é também umha defesa militar objetiva das posiçons do terrorismo yihadista do Estado Islámico em território sírio por parte da Turquia.


Na manhá de hoje, um aviom russo foi derrubado por fogo antiaéreo turco, recorrendo à falsa acusaçom de invasom do espaço aéreo do Estado aliado dos EUA no Médio Oriente.

A atuaçom militar ofensiva da Turquia do islamista Erdogan enquadra-se numha estratégia global de aliança objetiva com a expansom do Estado Islámico, permitindo o tráfico de petróleo para o seu financiamento, atacando as posiçons das milícias curdas que o combatem e, agora, derrubando a única aviaçom da chamada "comunidade internacional" que tem demonstrado verdadeiro interesse em destruir o Estado Islámico.

No meio de tanta propaganda sobre supostas firmezas antiterroristas dos estados ocidentais que nos últimos anos armárom a chamada "oposiçom síria", a açom militar de hoje por parte de um aliado do imperialismo ocidental na regiom esclarece o colaboracionismo objetivo da NATO com o terrorismo mercenário e religioso do DAESH (Estado Islámico).

Enquanto a NATO desenvolve umha reuniom de emergência a pedido da própria Turquia, Vladímir Putin já acusou esse Estado de proteger militarmente o Estado Islámico, além de ter permitido até hoje o seu financiamento mediante o tráfico ilegal de petróleo.

Como era de esperar, os meios de comunicaçom e propaganda ocidentais estám a tratar com a máxima suavidade a açom de guerra turca contra o caça russo SU-24, sem que ainda exista confirmaçom sobre a sorte dos seus pilotos. Os grandes meios pró-imperialistas dam por boa a versom turca, contra a evidência de que os restos do aparelho caírom em solo sírio.

Resta agora é comprovar a resposta do governo russo perante a grave provocaçom protagonizada polo reacionário Erdogan, contando com a cumplicidade da NATO.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.