1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (3 Votos)

091012 atentado2Galiza - Diário Liberdade - O grupo ferrolano “Los Limones” som os supostos culpáveis da sintonia. O grupo ridiculista Sei o que nos figestes... (SOQNF) desvincula-se do brutal atentado audiovisual.


O bule-bule nom cessa nas ruas e nas redes sociais. A sintonia que o ultraespanholista neoliberal Partido Popular escolheu para esta campanha eleitoral é um exercício quase perfeito de auto-ridiculismo. Um nove e meio de dez.

“Veña Galicia” é o título do perigoso elemento musical que neste momento circula sem controlo na internet e nos altifalantes dos carros de propaganda do PP. O cantor de “Los Limones” assegurou numha entrevista a um jornal burguês espanhol que foi pessoalmente Alberto N. Feijó quem encarregou à sua banda a comissom dos factos.

O auto-ridiculismo e a pouca inteligência vai aos poucos constituindo-se em ‘marca da casa’ das campanhas eleitorais do PP: Em novembro, o vídeo que apresentava a campanha de Rajoi às eleiçons espanholas incluía um mapa independentista da Galiza elaborado pola organizaçom da esquerda galega Nós-UP.

Este é o vídeo. Sugerimos umha única visualizaçom para evitar problemas de saúde e logo comentamos os pontos mais relevantes do documento:

Rima com “ícia” 26 vezes no primeiro minuto

Apesar da péssima qualidade musical da peça, a letra consegue superar (por baixo) a melodia.

Até 26 vezes em apenas um minuto (o primeiro) o hino eleitoral do PP rima com “ícia”, aproveitando o topónimo deturpado do nosso país. Todas em consoante, exceto duas, que som em assonáncia (com as palavras ‘Íria’ e ‘risa’).

Consultadas polo Diário Liberdade, fontes médicas afirmárom que perante semelhante excesso de ditongos poderá provocar indisposiçons e enjoos.

"Manda caralho, botafumeiro"

Fagamos um exercício de abstraçom.

Eleiçons presidenciais, Estados Unidos. Imaginam que a letra do Barack Obama diga “What the fuck! Liberty Statue!”?

Ou nas vindouras eleiçons catalás, podem acreditar num Artur Mas publicitando-se ao grito de “Collons! Sagrada Família!”?

Acaso Mariano Rajoi incluiu a frase “Manda huevos! Puerta de Alcalá!” na sua campanha para as eleiçons do Estado espanhol do passado novembro?

Nom.

Mas Feijó é especial, e o momento álgido da sintonia deste 21-O é a frase “Manda caralho! Botafumeiro!”. Assim. Sem contexto. Sem mais nada que acrescentar. A realidade crua.

E, já fora do humor, agradece-se que o PP transmita com a sua sintonia o que é para eles/as a cultura galega: simples folclorismo fora de lugar e própria da ignoráncia mais baixa.

Sinistras palavras

Por momentos, o patético da peça converte-se em sinistro e a brincadeira deixa de ser engraçada.

Em concreto, no minuto 1’50”, o vídeo eleitoral do PP canta “Venha ‘Galicia’ dos marinheiros. Labregos, obreiros, a dos dinheiros” (??!!). Precisamente as classes mais prejudicadas polos governos do PP e o seu neoliberalismo rançoso, versom 2.0.

Marinheiros e marinheiras sem emprego graças ao desmantelamento da outrora potente flota galega. Labregos/as que tenhem que fechar as suas exploraçons ou que vendem os seus produtos por baixo do que lhes custa produzir. Obreiras e obreiros que estám no desemprego ou podem estar amanhá sem apenas justificaçom nem indenizaçom.

O da Galiza “dos dinheiros” já é de mais, nom sendo que fale dos que Novagalicia Banco roubou através das preferentes com o beneplácito de Feijó e todos os outros governos burgueses envolvidos.

Sei o que nos figestes desvincula-se da agressom audiovisual

Reproduzimos o comunicado do grupo ridiculista SOQNF, apontado nas primeiras horas como possível autor da falcatruada:

“Nas horas graves que vive a Pátria, de Sei O Que Nos Figestes... Nos Últimos 4 Anos:

EXPOMOS:

-No passado 27 de setembro o PP celebrou um comício num recinto proclive á tortura, a praça de touros de Ponte-Vedra, que nesta ocasiom só foi praticada na sua vertente psicológica, com as intervençons do próprio Alberto Núñez Feijóo e dum tal Mariano Rajoy.

-Nesse acto foi apresentada a sintonia eleitoral deste partido, composta polo grupo Los Limones.

-O vídeo inclui inefáveis rimas consoantes partindo da palavra 'Galiza'

-A montagem audiovisual define os costumes e traços caraterísticos do povo galego com expresons como "manda caralho, botafumeiro".

Por todo isto, e ante as inumeráveis amostras de condenaçom que estamos a receber,

DECLARAMOS

-Que SOQNF nom tivo nengum tipo de responsabilidade na composiçom e gravaçom desta sintonia nem na produçom, montagem e difusom dessa peça videográfica nem na continuidade da decadente presença de Los Limones sobre os palcos.

-Que tal montagem de vídeo constitui um exercício de ridiculismo inverso que acolhemos com suma alegria, vista a confluência dos seus objetivos com os nossos próprios.”

Como vamos perder?

Momentos como este só podem alegrar o anticapitalismo galego, pois confirmam que é impossível que a ultradireita espanhola, hoje agrupada por volta do PP, triunfe se nom é pola força. Sem dúvida, essa é a conclusom se este é o máximo rendimento inteletual que podem exprimir para ganhar as vindouras eleiçons.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.