1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

resized b780ef1c3052de231f7d6a2a7862ee4eGaliza - Diário Liberdade - A Confederación Española de Directivos y Ejecutivos (CEDE) celebrará na Corunha um congresso de Diretivos. Há convocada já umha concentraçom e um Congresso Anti-capitalista paralelo.


Foto - Convocatória da marcha de dia 6.

Terça-feira a Confederación Española de Directivos y Ejecutivos (CEDE) celebrará na Corunha um congresso de Diretivos. Será no Palexco e os movimentos sociais corunheses já estám a mexer-se contra a insultante convocatória: "Enquanto o povo da Corunha acumula desafiuzamentos, dívidas, problemas de saúde, filas no INEM ou na ETT, horas da sua vida trabalhando sem cobrar... os nossos colegas "em pé de igualdade" de Telefónica duplicárom no primeiro semestre de 2015 os seus benefícios respeito do mesmo período de 2014 (3.693 milhons de €). Os colegas do "tecido cidadám plural" de Inditex declarárom no último exercício administrativo mais de 2.500 milhons de €, aumentando 5%. E o "companheiro do benestar" Carlos Slim tem umha fortuna de 77 mil milhons de dólares. E falamos apenas de dinheiros "declarados"" - denunciavam do Gomes Gaioso neste mesmo fim de semana. O Centro Social corunhês também criticava o governo municipal, com Xulio Ferreiro (Maré Atlántica) à frente, por consentir a celebraçom do evento.

Congresso Anti-capitalista

No mesmo dia em que os e as diretivas do grande empresariado confabulam contra a classe trabalhadora, haverá um congresso anti-capitalista paralelo que começará polas 18:30 no Obelisco. Na convocatória explica-se que o congresso de diretivos terá a participaçom "das máximas autoridades políticas do Estado, assim como umha cheia de oligarcas e donos de grandes multinacionais. O seu objetivo será partilhar as suas experiências e traçar estratégias para defender os seus interesses de classe".

Os movimentos sociais da Corunha, do seu lado, organizam "um contra-congresso popular, anticapitalista e de participaçom aberta". O objetivo é "desmontar o seu discurso, mostrando as consequências das suas tropelias, partilhar as experiências que fômos acumulando nestes anos de luita e dar conta de que continuaremos a desobedecer para resisitir as suas políticas criminais".

Convocatória das 'Marchas da Dignidade' contra a infámia

Ainda, está a ser difundida umha convocatória das 'Marchas da Dignidade' naquela cidade: "Dirigentes políticos virám à Corunha a inaugurar o Congresso de Diretivos, onde estarám algumhas das pessoas que mais dano figêron ao povo, pessoas indignas que especulárom com as nossas vidas para 'forrarse' (sic.). Lá estarám Feijó, o Chefe do Estado [espanhol], Cristina Garmendia e outras pessoas que figêrom, e fazem, muito dano à classe trabalhadora".

Infames en toda regla e responsables da situación de estafa que estamos a padecer dende hai tempo. As Marchas da Dignidade estarám lá para visibilizar "que essas pessoas crueis e ruins", a quem também classificam de "infames" e "responsáveis da situaçom de calote" que a classe trabalhadora está a sofrer, "som responsáveis da situaçom e terám que escuitar o nosso berro de dignidade".

A convocatória é para terça-feira (6 de outubro) polas 12:00 em frente do Palexco corunhês.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.